[Vraag]0 gemodereerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 16:38
Ik heb de FAQ doorgelezen maar ik blijf ff "hangen" op deze uitleg:

Gemodereerd : De reactie moet uit de ModQ.

Met name de ModQ afkorting... wasdat?

En wanneer modereer je dus: 0 Gemodereerd?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een 0 gemodereerd geef je als je je een reactie vaster wilt zetten op een bepaalde score. Stel je ziet een reactie op +3 staan, dan kun je deze een 0 gemodereerd geven zodat deze iets vaster op +3 blijft staan. Ook wordt deze gegeven om een tag weg te halen zodat er een andere tag neer kan worden gezet.

De ModQ ( http://www.tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht ) wordt gebruikt om aan te geven in welke frontpage-items nog ongemodde reacties staan :).
Moet ik hier nog iets zinnigs op zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De ModQ, oftewel de Moderatiequeue, het overzicht van de reacties op de hele site die nog niet gemodereerd zijn (en die nog wel gemodereerd zouden kunnen worden) vind je hier.

Wanneer modereer je "0: gemodereerd"?
Nou, bijvoorbeeld als iemand een reactie op +1 heeft ingezet en dat is eigenlijk ook de goede score. Met "0: gemodereerd" kun je dus aangeven dat je het met de score waarop de reactie staat eens bent. Bovendien telt het als moderatie mee, waardoor latere moderaties minder meewegen.

Hopende geholpen te hebben,

Thor-korenwolf
TMF-bejaarde ;)

Ja, ik weet het, wij Tweakers ondertekenen niet... Voor een keertje mag het wel...

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat was de Mod Queue waar je het over had, daar staan alle reacties per bericht die nog niet gemod zijn.

Als een reactie op +1 staat en daar ook hoort, kan je 0 Gemodereerd geven, zodat de reactie uit de ModQ verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 16:38
Dank je!

ModQ = Moderatiequeue

Die Q lukte niet echt.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die Q lukte niet echt.
Dat maakt op zich niks uit, want het legen daarvan is geen must. Het zal ook niet helpen als elke ongemodde reactie met een 0 gemodereerd gaat belonen, want dan ga je niet in op de inhoud van de reacties. Dan ga je elke reactie modden "zodat ie uit de ModQ" verdwijnt. Als je de ModQ gaat leeg modden, doe het dan wel goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin Vreuls schreef op 13 November 2002 @ 21:16:
[...]

Dat maakt op zich niks uit, want het legen daarvan is geen must. Het zal ook niet helpen als elke ongemodde reactie met een 0 gemodereerd gaat belonen, want dan ga je niet in op de inhoud van de reacties. Dan ga je elke reactie modden "zodat ie uit de ModQ" verdwijnt. Als je de ModQ gaat leeg modden, doe het dan wel goed :).
Ik denk dat ie bedoeld dat ie niet doorhad waar die Q voor stond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Len schreef op 13 November 2002 @ 21:02:
[...]

Gemodereerd : De reactie moet uit de ModQ.
[...]
* KeX is overigens niet zo blij met deze omschrijving in de faq om de doodeenvoudige en vaak herhaalde reden dat het leegmodden van de Q geen doel op zich mag zijn. Deze manier van omschrijven kan dat idee wel wekken.
DAAR HEB JE HEM WEER, DAAR HEB JE HEM WEER!!!

Het is * KeX , Het is * KeX .

Wie is toch die mijnheer die op woensdag uit de modfaq voorleest. :)

*stopt met overenthousiast kwispelen*

;)

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wie is toch die mijnheer die op woensdag uit de modfaq voorleest. :)
Hallo meneer de Uil, enz. enz.

Waarom zit ik niet voor mijn tentamen van morgen te leren?

Never stop seeking what seems unobtainable...

Verwijderd

Thor-korenwolf schreef op 14 November 2002 @ 00:09:
[...]

Hallo meneer de Uil, enz. enz.

Waarom zit ik niet voor mijn tentamen van morgen te leren?
studie ontwijkend gedrag...ik heb morgenmiddag ook tentamen en ik heb vandaag de was gedaan, het huis schoongemaakt van boven tot onder, de ramen gewassen, en wat op internet gehangen... :P

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 00:54:
[...]

studie ontwijkend gedrag...ik heb morgenmiddag ook tentamen en ik heb vandaag de was gedaan, het huis schoongemaakt van boven tot onder, de ramen gewassen, en wat op internet gehangen... :P
* KeX lacht.

Wat een feest der herkenning. Gelukkig ligt dat inmiddels allemaal achter mij (voorlopig iig).

Wel heel prettig dat /me zijn ontwijkende beweging via /16 maakt. Of moet ik zeggen: foei! ga studeren!.

Nèèèèèèèèèèèèèèèh, we zijn veel te blij verrast dat je er weer efkes bij bent. :)
Nou shoe, shoe, modden met die hap (maar wel je tenatamen halen hè?) Succes alvast.

:)

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 14-11-2002 07:59 . Reden: + o ]

Pagina: 1