Vandaag eindelijk is een pc upgrade kunnen doen.
Eerst zal ik even vertellen wat ik allemaal heb gehaald.
*Asus A7V8X moederbord, kale versie zonder GigaLAN, Raid enz. Wel met sticker voor ondersteuning van 333fsb.
*Nvidia GF4 MX 440 64mb
*AMD Athlon XP 2000+
*Dane Elec 128mb DDR 2100 (2x)
Verder zit er het volgende in me systeem:
*Liteon rewriter
*Maxxtor 40gb 7200rpm HDD
Kwam thuis meteen alles inelkaar gezet en aangezet. Begon netjes te lopen.
Harde shijf geformateerd en geprobeerd er XP op te zetten. Toen begon het gezeik.
Ik kan niks maar dan ook niks op de HDD's zetten. Krijg steeds andere foutmeldingen. Hieronder noem ik er even een paar.
ntfs.sys is beschadigd setup kan niet afgemaakt worden
acpi.sys is beschadigd setup kan niet afgemaakt worden
Soms begint ie wel met installeren maar dan kapt ie er na 4% mee en zegt ie dat ie allerlei files niet kan schrijven. Hierna kapt ie ermee.
Ik heb al andere HDD's geprobeerd maar dit hielp niet. Ik heb ook me Maxxtor HDD ergens anders in een PC gegooid en daar deed ie het gewoon netjes.
Ik heb ook al geprobeerd om XP er op een andere pc op te zetten en dan via die HDD me eigen pc te booten, ook dit hielp niet. PC startte toen wel netjes op kwam tm welkom scherm van XP en rebootte dan.
Ik weet echt niet meer waar het aan kan liggen? Kan het een brakke Mobo zijn?
Eerst zal ik even vertellen wat ik allemaal heb gehaald.
*Asus A7V8X moederbord, kale versie zonder GigaLAN, Raid enz. Wel met sticker voor ondersteuning van 333fsb.
*Nvidia GF4 MX 440 64mb
*AMD Athlon XP 2000+
*Dane Elec 128mb DDR 2100 (2x)
Verder zit er het volgende in me systeem:
*Liteon rewriter
*Maxxtor 40gb 7200rpm HDD
Kwam thuis meteen alles inelkaar gezet en aangezet. Begon netjes te lopen.
Harde shijf geformateerd en geprobeerd er XP op te zetten. Toen begon het gezeik.
Ik kan niks maar dan ook niks op de HDD's zetten. Krijg steeds andere foutmeldingen. Hieronder noem ik er even een paar.
ntfs.sys is beschadigd setup kan niet afgemaakt worden
acpi.sys is beschadigd setup kan niet afgemaakt worden
Soms begint ie wel met installeren maar dan kapt ie er na 4% mee en zegt ie dat ie allerlei files niet kan schrijven. Hierna kapt ie ermee.
Ik heb al andere HDD's geprobeerd maar dit hielp niet. Ik heb ook me Maxxtor HDD ergens anders in een PC gegooid en daar deed ie het gewoon netjes.
Ik heb ook al geprobeerd om XP er op een andere pc op te zetten en dan via die HDD me eigen pc te booten, ook dit hielp niet. PC startte toen wel netjes op kwam tm welkom scherm van XP en rebootte dan.
Ik weet echt niet meer waar het aan kan liggen? Kan het een brakke Mobo zijn?