Toon posts:

Snelheid Blokje / Progress ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de client geinstalled. Ik laat mijn antieke PC nu ook grazen. (P166MMX@200)

Nu de vraag: hoe lang duurt het ongeveer om een blokje te grazen (op bv. deze 200MMX, ik noem maar wat), enne, kun je ergens aan de client zien hoeveel/hoe snel hij aan het grazen is? Dus een soort van progress-display of zo. Of kun je alleen dagelijks je stats gaan zoeken bij distributed.net?

Verwijderd

Topicstarter
Nevermind!

Ik zie een progress langzaam oplopen ...30% .... 40% .... 50% .... nog geen idee hoe snel dat is, maar goed.

Benchmark zegt [418,581.64 keys/sec] .. 't is de moeite .. :(

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Die rchting zal het inderdaad wel opgaan. Ik hheb hier een P200 MMX die op de 430kkeys/sec zit.

[removed]

Verwijderd

Mijn 200MMX heeft een gemiddelde keyrate van 425 Kkeys/sec. Hij doet over 1 workunit (een block) ongeveer 10 minuten. Als je het pc-tje dan 24/7 aan laat staan zijn dat 1008 blocks per week, niet slekt, he

Verwijderd

Topicstarter
10 minuten over een blok. Dat snap ik dan niet. Het duurt hier zo'n 3 kwartier voordat hij op 100% zit. Is dat dan niet 1 blok?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
1 packet komt niet overeen met een blok aka work unit (wu). 1 blokje is gelijk aan 2^28 keys. Een packet kan afhankelijk van je instelligen varieren van 1 * 2^28 tot en met 32 * 2^28. Als je dus 3 kwartier over een packet doet is het een packet met 4 of 5 wu's erin. Dit kun je zien in je koetje. Als er staat : Loaded RC5 4*2^28 packet, ben je een packet van 4 wu's aan het kraken.

[removed]

Verwijderd

Mijn P2-350 (niet meer overgeklokt omdat mijn Geforce de boel oververhitte... :() haal nog net geen 1,000,000 keys/s..

[992,278.08 keys/sec]

Verwijderd

Sorry HlpDsK, maar met 1 block bedoel ik dus eigenlijk 1 WorkUnit, dit is zeg maar de grondennheid waarmee gerekend wordt. Een packet bestaat uit meerdere WorkUnits.

De term is block of blok is dus eigenlijk een Koeiaanse term. Alles nu een beetje duidelijk :)
Pagina: 1