[Monitor] 2e hands kopen wel/niet doen.

Pagina: 1
Acties:

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:31
hallo,

Ik kan dus een 2e hands philips 21" monitor kopen.
Hij ziet er nog helemaal wit uit ( niet verkleurd ofso )
maar hij komt uit het jaar 1996. ( best wel oud vind ik zelf )

het type nummer is :
21ba9029/00s

Ik heb geen flauw id wat ik hier nou van moet denken
heb er echter ook geen ervaring mee.
Ik kan op de philips homepage ook niks vinden en google.com seerch
levert mij ook niks op.
Kan iemand mij aanraden om het ergens mee te testen ofso, benchmarks etc.

( mijn specs nu : AMD XP 1800+, MSI 6380 2.0, 512ddr, ATI radeon 8500, CTX 19" VL950T )

PS. Prijs is niet echt duur maar ik ga hier niet de prijs rond lopen bl44ten.

Verwijderd

Meestal zijn Philips monitors wel ok. Gewoon kopen zou ik zeggen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zeker bij een 2e hands monitor is het een kwestie van heeeel goed kijken naar de beeldbuis, zowel naar scherpte en helderheid beeld als naar bijvoorbeeld beschadigingen in de coating. Om dat wat makkelijker te maken zijn er allerlei programmatjes te vinden die een aantal standaard plaatjes laten zien (rechte lijnen moeten op monitor ook recht lopen, kleuren moeten net wel of net niet zichtbaar zijn etc). Die tooltjes kan je het beste even met Google zoeken en ook op GoT zijn ze al een aantal keer langsgekomen.

• Aikon
  • Niet online
Mail Philips even met het typenummer enzo, denk dat ze je dan wel wat specs kunnen sturen :)

Verwijderd

een vriend van mij heeft pasgeleden ook een 2e hands 20"gekocht (volgens mij ook een philips), die is uit '94 als ik mij niet vergis.
Die monitor doet het helemaal perfect, is alleen wat zwaar om de trap op en af te zeulen :)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
ik zit hier te kijken op een 2e hands nokia 445 xi plus, 21" , kijkt erg lekker enzo, is uit 1998 en ik vind m best :D zou niet terug willen naar kleiner..ok lans.. ;) ding is loodzwaar :|

maarjah, ik zou gwoon ff goed kijken of het er netjes uitziet en vragen of je m mag testen :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Morph666
  • Laatst online: 17-07 18:31
idd.

ik mag hem testen,
bedankt allemaal voor het reply'en en de informatie especially Pollewob :)

ik ga hem kopen dus.
vrijdag avond komt ie hierheen ermee en kan ik hem dus eerst uittesten voordat
het een akkoord wordt. Tevens heb ik een Highscreen MS 1795P die het perfect doet voorop Lanparty's tevens wordt die ook nog steeds gebruikt voor een andere computer hier in huis.
Pagina: 1