[UD Think]Bulk UD Agent Installer

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:26
Een tijd geleden kwam iemand van DPC met een link waar je een bulk installer kon aanvragen voor als je vele machines wilde infecteren met UD Think. Opzich leuk maar vele hadden het geprobeerd zonder succes.
Vandaag kreeg ik een mailtje met als attachment de Bulk UD Agent Installer :)

Leuk dacht ik. Eindelijk meer mensen die (zonder password) ons kunnen steunen in dit project. Dat dacht ik althans. Ik probeer de client te installeren en na de benodigde files gecopieerd te hebben vraagt die dood leuk weer om de username + password ;(

Ik heb meteen een reply terug verstuurd met daarin de vraag of het niet mogelijk is zo'n tooltje te maken waarin een username + password encrypted ingebakken zit. Uiteraard heb ik daar nog geen reaktie op maar hopelijk komt die nog wel. Dit zou in iedergeval vele subteams fijn vinden lijkt me.

Dankzij wat huidige members van DPC in UD Think heb ik een oplossing gekregen om, zonder het password prijs te geven, clients bij onbekende (die toch het subteam willen steunen) te installeren zonder er langs te hoeven gaan.
Dit doe je door die personen de client te laten installeren (gewoon van de site) tot aan de vragen mbt clientgegevens.
Als crewmember installeer je (mbv UD-Mon) een extra cache onder de naam die de nieuwe member in de stats wil. Haal uit de cache-directory waarin de betreffende cache is geinstalleerd de cs.ud file en mail die naar de persoon in kwestie.
De persoon in kwestie zet de file in de juiste directory en kan, zonder dat het password prijs gegeven is, grazen voor het subteam.
Best omslachtig maar zolang er niets is wel het veiligste voor het subteam.

Dit topic is voornamelijk om informatie te verschaffen maar ook om te vragen of er misschien nog andere oplossingen en/of mogelijkheden voor de subteams binnen UD Think.

p.s. als ik nog een reaktie krijg op de reply laat ik het uiteraard ook weten :)

• Witlof
Na een snelle reply heb ik nu wel de juiste .exe-gekregen :P

Deze installeert gewoon de client en maakt van de device name gewoon de PC-naam. Erg makkelijk alleen dus geen caching-mogelijkheden maar het is een begin :P

Dank U UD _/-\o_

Verwijderd

doe mij een kopietje van dat mailtje wat je naar ud hebt gestuurd aub. Bij mij werkt het ook niet :(

Verwijderd

En ook hier nog nooit een reactie gekregen.
Mischien eens handig als we allemaal hetzelfde mailtje sturen naar UD, zodat ze weten dat we het echt nodig hebben.

• Witlof
Ik heb gewoon gebruik gemaakt van die aanvraagformulier op de website van UD die ik van jullie heb gekregen maar ik kan het email adres van de persoon die mij heeft voorzien van deze file wel aan jullie geven zodat jullie hem zelf kunnen mailen. Ik kreeg namelijk gewoon wel een reactie van hem alleen in eerste instantie met de verkeerde file :)

Verwijderd

Ik heb die installer vanmorgen ontvangen maar na installatie krijg ik gewoon een aanmeldscherm alsof het een normale client installatie is.

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05 14:24
Bij mij deed ie het ook gewoon (heb hem gister ontvangen, en had drie maanden geleden een mailtje gestuurd! :P )

HODL

Verwijderd

moet ik me dan ook maar eens gaan aanmelden ervoor? heeft het alleen zin als je een groot bedrijf onder je hebt?

• Witlof
Hunter: Dan moet je replyen dat het niet goed is. Mijn eerste file had precies hetzelfde en als reactie kreeg ik dat ik die mail maar als 'nooit gestuurd' moest beschouwen. Later volgde het juiste bestand waarbij de melding niet meer kwam.

thej: Je hoeft geen groot bedrijf te zijn om dat aan te vragen. Wij zijn nu aktief met 2 PC's maar hebben grotere plannen om flink aktief te gaan worden bij UD Think.

En verder heeft het bij mij ook lang geduurd voor deze file bij mij terecht kwam. Had nooit meer verwacht dat die nog ooit zou komen maar opeens was die daar :D

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05 14:24
Same here zeker 3 maanden geleden dat mailtje verstuurd, en gisteren kreeg ik de installer pas :)

HODL

Pagina: 1