Ik wil graag met javascript, zodra er bijvoorbeeld een mouseover-event bij iets komt, een tekst laten verschijnen op en stukje pagina.
Sommige menu's hebben dat bijvoorbeeld;
als je over een menuitem zweeft, komt er boven het menu een tekstje met uitleg over het menuitem te staan.
Ik wilde dat doen door bovenin mijn pagina een IFRAME neer te zetten,
en die dan met javascript volschrijven bij een mouseover event van mijn menu.
Maar het probleem is dat een IFRAME op een of andere manier zich niet wil gedragen in een tabel.
Als ik <td><IFRAME .......></td> ergens neerzet, laat internetexplorer mijn pagina maar tot daar aan toe zien; de rest is gewoon weg.
Is er een manier om een IFRAME toch in een venster te krijgen?
of heeft iemand een beter idee hoe ik met javascript ergens op een vaste plek op het scherm een tekstje te laten verschijnen?
Sommige menu's hebben dat bijvoorbeeld;
als je over een menuitem zweeft, komt er boven het menu een tekstje met uitleg over het menuitem te staan.
Ik wilde dat doen door bovenin mijn pagina een IFRAME neer te zetten,
en die dan met javascript volschrijven bij een mouseover event van mijn menu.
Maar het probleem is dat een IFRAME op een of andere manier zich niet wil gedragen in een tabel.
Als ik <td><IFRAME .......></td> ergens neerzet, laat internetexplorer mijn pagina maar tot daar aan toe zien; de rest is gewoon weg.
Is er een manier om een IFRAME toch in een venster te krijgen?
of heeft iemand een beter idee hoe ik met javascript ergens op een vaste plek op het scherm een tekstje te laten verschijnen?