De namen op de hoofdpagina worden (door het postaantal van de HK) ingekort.
Beetje irritant.
Kan hier wat aan gedaan worden?
Beetje irritant.
Kan hier wat aan gedaan worden?
🌞🍃
Ja, er komt dan een nieuwe regel bij, maar dat staat niet mooibazs2000 schreef op 13 november 2002 @ 19:45:
Hoe bedoel je? Als het veld waarin de titel staat te klein is dan komt er toch een nieuwe regel of snap ik het niet.
Of The Will moet op regel 2 gaan staanbazs2000 schreef op 13 November 2002 @ 19:48:
Ahá, dus dat is het. Ik moest er even over nadenken want het was mij nog nooit opgevallen, ik let dus niet op dat soort dingen. Misschien moet The Will dan maar een nickchange aanvragen.
Dat kan wel en daar zijn ze denk ik ook mee bezigVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 19:48:
Kan The Will er niet onder?
The devil is in the details.
bazs2000 schreef op 13 november 2002 @ 19:48:
Ahá, dus dat is het. Ik moest er even over nadenken want het was mij nog nooit opgevallen, ik let dus niet op dat soort dingen. Misschien moet The Will dan maar een nickchange aanvragen.
Edit:
Bij SPV heb ik dat probleem helemaal niet.
Dat is gewoon 1 regel.
There is no magic.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ja precies het is dan ook een prutser
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
BreadFan schreef op 13 November 2002 @ 19:47:
[afbeelding]
Klopt niet idd
//edit
Ehhrm, oke is fixed
JA IK KEN HET HIER NOG NIET ZO GOEEET!!!!1111Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 19:51:
[...]
offtopic:
n00b heb jij de beschrijvingen er nog bij(nofi/j/k)
Games & DiscussBreadFan schreef op 13 november 2002 @ 19:55:
[...]
JA IK KEN HET HIER NOG NIET ZO GOEEET!!!!1111![]()
In welleke topic ken ik tetris downloadden?????!!![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq