Nfshs 2 geinstalleerd.. Ik start hem op, en het werkt allemaal perfect.. Dus ik ging daarna ff wat anders doen, wil hem nog een keer gaan spelen.. En jahhor!! Niks nada noppes doet die.. Hij laat het opstartscherm zien met die 2 a 3 auto's.. En daarna doet die niks meer.. Heel vreemd..
Dus ik denk nou het zal wel weer aan win2k liggen, dus installeer hem op me andere "Tiksysteempje", en daar doet die het wel gewoon.. Niks aan het handje.. Beetje vreemd, en ook niet lekker dus..
Het volgende systeem doet die raar:
AMD Athlon XP 2000+ @ 1750Mhz
1024mb ddr-sdram 133mhz @ 140Mhz cas 2,2,2
EPoX 8K5A2,SockA,KT333,3xDDR,Audio,USB2.0
Leadtek Winfast A250 Ultra TD,GF4 Ti4600,128Mb DDR
Promise Ultra ata133 TX2 IDE-controller
2x Maxtor DiamondMax Plus D740X 60Gb 7200rpm U-ATA133
SoundBlaster Audigy Player
12x Pioneer dvd-speler
12x Plextor re-writer
56x AOpen CD-Rom
2x 19" Iiyama Vision Master pro 450
Ik heb dus al met me virtual memory zitten spelen, dit wilde in oude nfs nog wel is helpen. Maar dit schijnt dus ook niks uit te maken.. Ik heb hem vanaf me eerste cd-rom speler geinstalleerd.. Dus daar zou het probleem ook niet moeten liggen.. Beetje vreemd dit allemaal.. Misschien iemand die dr ook problemen mee heeft??
(ps kan niks vinden in oude topics)
(misschien dat het aan nview ligt?? bedenk ik me net.. zow is proberen)
Dus ik denk nou het zal wel weer aan win2k liggen, dus installeer hem op me andere "Tiksysteempje", en daar doet die het wel gewoon.. Niks aan het handje.. Beetje vreemd, en ook niet lekker dus..
Het volgende systeem doet die raar:
AMD Athlon XP 2000+ @ 1750Mhz
1024mb ddr-sdram 133mhz @ 140Mhz cas 2,2,2
EPoX 8K5A2,SockA,KT333,3xDDR,Audio,USB2.0
Leadtek Winfast A250 Ultra TD,GF4 Ti4600,128Mb DDR
Promise Ultra ata133 TX2 IDE-controller
2x Maxtor DiamondMax Plus D740X 60Gb 7200rpm U-ATA133
SoundBlaster Audigy Player
12x Pioneer dvd-speler
12x Plextor re-writer
56x AOpen CD-Rom
2x 19" Iiyama Vision Master pro 450
Ik heb dus al met me virtual memory zitten spelen, dit wilde in oude nfs nog wel is helpen. Maar dit schijnt dus ook niks uit te maken.. Ik heb hem vanaf me eerste cd-rom speler geinstalleerd.. Dus daar zou het probleem ook niet moeten liggen.. Beetje vreemd dit allemaal.. Misschien iemand die dr ook problemen mee heeft??
(ps kan niks vinden in oude topics)
(misschien dat het aan nview ligt?? bedenk ik me net.. zow is proberen)
| I've got permission to color outside the lines |