Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] begin van mijn eerste (system) mod <-pics

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
hier zijn ze dan de eerste foto's van de vorderingen van mijn "system" mod.
Dit is tevens mijn eerste mod waar ik ooit aan begonnen ben, ben nog maar een newbie dus, maar jullie hebben mij aan het werk gezet :*)
Ben nog volop bezig, maar hier alvast een preview.

Mods tot dusver:

-CPU fan control gemod naar casefan control
-2xCCFL blauw, switches op front
-Fanwires gerout en voorzien van xlr connectors i.v.m. makkelijke verwijdering
-Aantal aluminium strips gespoten en gemonteerd in de behuizing om de CCFL's weg te werken
-Bekabeling verwerkt in transparante aqua slang

-Monitor gespoten

mods in planning:

-Window etch, eigen ontwerp is in de maak
-Caselogo van TT vervangen door eigen ontwerp logo
-spiegel in de bodem van de kast
-rounded ide kabels
-Uiteraard diskdrives en CD players spuiten
-Blauwe leds bij de CCFL schakelaars
-Blauwe cpu koeler
-CCFL in de monitor (en als ik 2e monitor heb, dezelfde mods uiteraard)
-Speakers spuiten
-als ik er zin in heb moet ook mijn keyboard er nog aan geloven
-muismod
-en als ik echt lekker bezig ben gaat mijn scanner er ook nog aan geloven

Meer foto's vindt je op www.floriske.nl/casemod/index.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodfotos/DSC02670.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodfotos/DSC02676.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodfotos/DSC02693.jpg

en?? wordt het iets of kan ik beter stoppen??? :*)

p.s. er staat een kliko-mod in de planning, oude kleine kliko wordt omgebouwd

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

begint er zeker op te lijken ;)

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Ziet er netjes uit! ga zo door :P

You are free to do as we tell you to

Verwijderd

Vind het een rare kleurencombinatie, maar je doet je werk met oog voor detail (volgens de foto's hé ;) )

Doe verder, want het ziet er niet mis uit!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:12
leuk maar resize ff das net zo makkelijk voor de modemdudes onder ons ;)

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
:D modemdudes??? bestaan die nog dan???? :*)

• whocarez
  • Laatst online: 08-06 15:03
hmm zie ik daar nou een mini resttim box onder de monitor liggen {geintje}

hij si wel aardig ik zou er nog een mooie rode ccfl in hangen aan de bovenkant voor een nog bruter effect

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

floriske.nl schreef op 13 november 2002 @ 19:06:
:D modemdudes??? bestaan die nog dan???? :*)
oftopic: zeker wel. Der zijn er meer dan jij denkt :P. Het lijkt op GoT altijd maar zo dat iedereen kabel of adsl of sneller heeft. Maar dat is bedrog :P.

ontopic: ziet er wel gelikt uit :P.

specs

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
bphderuyter schreef op 13 november 2002 @ 19:08:
hmm zie ik daar nou een mini resttim box onder de monitor liggen {geintje}

hij si wel aardig ik zou er nog een mooie rode ccfl in hangen aan de bovenkant voor een nog bruter effect
nope, ik hou het liever bij egaal blauw, ben niet zo kapot van 2 kleuren ccfl

die koffer die er onder ligt is van mijn oude case, die sjouwde ik overal mee naar toe, heb ik die flightcase voor gemaakt
offtopic:
case + flightcase zijn te koop trouwens
ik werk bij een av bedrijf dus flightcases maken is mij absoluut niet vreemnd :*)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
strak modje zeg :)
die oranje cooler in dat window is btw erg stoer zeg! 8)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

netjes :) , ga vooral zo door en stop niet!

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
Zeer netjes :) ik hou alleen niet echt van zwart :(

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Yonni schreef op 13 november 2002 @ 19:11:
strak modje zeg :)
die oranje cooler in dat window is btw erg stoer zeg! 8)
comvidnet schreef op 13 November 2002 @ 19:14:
Zeer netjes :) ik hou alleen niet echt van zwart :(
tjah smaken verschillen. ik hou nl wel van zwart. ennuh die oranje fans zitten standaard in die behuizing, ben er zelf niet zo kapot van, maar om nu nieuwe fans in een nieuwe thermaltake behuizing te zetten, nehhhhhh daar w8 ik nog wel ff mee :)

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 22:48
Mooi hoor,
please go on ;)

• Max Groove
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 15:04
heel mooi

weet je wat nog mooier is? als je die kabels een beetje omhoog hijst!

Verwijderd

Begint er zeker op te lijken...je hebt talent ;)

Verwijderd

mooie mod! alleen jammer dat je fans oranje behuizing hebben... als ze zwart waren kwam het nog beter uit, maarjah mooie mod!

• MadMod
  • Laatst online: 02-11 13:27
eeeuuuummmm leuke mod maar ik durf het geen mod te noemen
iedereen kan een standaard zijkant bestellen / kopen met ingebouwd window.. niets aan gemod dus..
en een neontje erinzetten kan ook elke n00b wel
sorry dak zo negatief ben maar ik ben niet echt voorstander van premodded zooi... :(

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 20:01:
mooie mod! alleen jammer dat je fans oranje behuizing hebben... als ze zwart waren kwam het nog beter uit, maarjah mooie mod!
floriske.nl schreef op 13 November 2002 @ 19:25:
tjah smaken verschillen. ik hou nl wel van zwart. ennuh die oranje fans zitten standaard in die behuizing, ben er zelf niet zo kapot van, maar om nu nieuwe fans in een nieuwe thermaltake behuizing te zetten, nehhhhhh daar w8 ik nog wel ff mee :)

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
MadMod schreef op 13 November 2002 @ 20:21:
eeeuuuummmm leuke mod maar ik durf het geen mod te noemen
iedereen kan een standaard zijkant bestellen / kopen met ingebouwd window.. niets aan gemod dus..
en een neontje erinzetten kan ook elke n00b wel
sorry dak zo negatief ben maar ik ben niet echt voorstander van premodded zooi... :(
Tjah, hoe jij er over denkt moet je zelf weten, ik vind 'm vet en ik ben nog lang niet klaar, er stond niet voor niets "dit is het begin" die behuizing is misschien standaard, maar dat wil niet zeggen dat daar niet vanalles aan te verbouwen is!!

Kom maar eens wat dichter bij kijken, dan zie je wel hoeveel werk er al aan de binnenkant van de kast gebeurt is om het zaakje een beetje op te krikken :*)

en kan volgens jou dan ook iedere n00b een monitor demonteren en superstrak spuiten????????

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ik vind dit zekers wat worden.... gaaf hoor!

euh, MadMod?
De definitie van Case-Modding voor je: (No Flame Intended)
"Case-Modding betekend niets meer of minder dan een computerkast aanpassen naar jouw eigen smaak. Over smaak valt niet te twisten, dus ieder negatief commentaar is pas terecht als het opbouwende kritiek is.
Een Case-Mod maak je naar je eigen smaak, en niet naar die van een ander."

Deze wijze woorden komen van een ex-Tweaker ;(

Verder voor de Mod: Keep up the good work m8 :)

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
THX M8. Dat zijn er al 2 met dezelfde mening :*)

• XyonN

XyonN

You're Welcome M8 :)

• MadMod
  • Laatst online: 02-11 13:27
floriske.nl schreef op 13 november 2002 @ 20:36:
[...]

Tjah, hoe jij er over denkt moet je zelf weten, ik vind 'm vet en ik ben nog lang niet klaar, er stond niet voor niets "dit is het begin" die behuizing is misschien standaard, maar dat wil niet zeggen dat daar niet vanalles aan te verbouwen is!!

Kom maar eens wat dichter bij kijken, dan zie je wel hoeveel werk er al aan de binnenkant van de kast gebeurt is om het zaakje een beetje op te krikken :*)

en kan volgens jou dan ook iedere n00b een monitor demonteren en superstrak spuiten????????
ik had het over de kast. het ziet er wel gelikt uit maar ik vind het gewoon niet leuk dat ze die standaard leveren, ik zie casemodden als een uitdaging, de zaag in een superdure kast zetten bijv. Standaard zijkanten kopen vind ik NIET casemodden!
Mijn complimenten voor die monitor, das wel strak gedaan!

ennuh XyonN

Ik weet donders goed wat casemodden is, doe er zelf ook aan, maar ik (en vele andere) doen het volledig zelf, gaten in kasten zagen, paintjob e.d.

Tis wel leuk dat ze die kasten zo kant en klaar verkopen maar imo toch een beetje jammer omdat het zo geen uitdaging is en iedereen gewoon gemodde kasten koopt...

Casemodding is de laatste tijd ook niet echt leuk meer, degene met het meeste geld heeft de mooiste mod, als je geen lcd of waterkoeling heb tel je gewoon niet meer mee en het is te standaard.... daarom doe ik er ook niet zoveel meer aan, 't is gewoon niet leuk meer....

• NoTo
  • Laatst online: 04-06-2024
p.s. er staat een kliko-mod in de planning, oude kleine kliko wordt omgebouwd
[denk modus]
hmmmm een grote kliko... zou je daar een 19" rack in kunnen maken. ik denk het wel.
Dat zou wel handig en redelijk werkbaar zijn voor lan parties :) :)
[/denk modus]

dude... wait... what...

• XyonN

XyonN

MadMod schreef op 13 november 2002 @ 21:49:
[...]

ik had het over de kast. het ziet er wel gelikt uit maar ik vind het gewoon niet leuk dat ze die standaard leveren, ik zie casemodden als een uitdaging, de zaag in een superdure kast zetten bijv. Standaard zijkanten kopen vind ik NIET casemodden!

ennuh XyonN

Ik weet donders goed wat casemodden is, doe er zelf ook aan, maar ik (en vele andere) doen het volledig zelf, gaten in kasten zagen, paintjob e.d.

Tis wel leuk dat ze die kasten zo kant en klaar verkopen maar imo toch een beetje jammer omdat het zo geen uitdaging is en iedereen gewoon gemodde kasten koopt...

Casemodding is de laatste tijd ook niet echt leuk meer, degene met het meeste geld heeft de mooiste mod, als je geen lcd of waterkoeling heb tel je gewoon niet meer mee en het is te standaard.... daarom doe ik er ook niet zoveel meer aan, 't is gewoon niet leuk meer....
Ja, daar heb je gelijk in.... geld heb ik niet in grote hoeveelheden, dus een supermod met lof zal ik nooit krijgen. maar ik ben ook zo'n typ wat kant-en-klare meuk heeft gekocht, omdat het 9 v/d10 keer fout gaat bij me....

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
NoTo schreef op 13 November 2002 @ 22:13:
[...]

[denk modus]
hmmmm een grote kliko... zou je daar een 19" rack in kunnen maken. ik denk het wel.
Dat zou wel handig en redelijk werkbaar zijn voor lan parties :) :)
[/denk modus]
nope, het wordt een kleine kliko die de gemeente bij omwisselen is vergeten mee te nemen :*)

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
MadMod schreef op 13 November 2002 @ 21:49:
[...]

ennuh XyonN

bij mij is het meer een kwestie van niet veel tijd hebben en toch iets leuks willen maken. Ik heb het nogal druk in het dagelijks leven, vandaar mijn keuze om een kast te kopen compleet met windowkit.

Ik ben binnenkort waarschijnlijk werkeloos en dan heb ik tijd zat, dus wie weet :*) durf van mezelf te zeggen dat ik aardig handig ben dus denk dat daar wel eens iets leuks in kan zitten, wie weet!!

Ik ben zelf ook niet zo'n rijke stinkerd hoor, maar vind het gewoon leuk om te doen, waterkoeling en lcd' s vind ik niet zo belangrijk, het gaat om de afwerking en originaliteit. Wil wel een keer een laptopscherm scharrelen en in de andere zijwand van mijn behuizing maken, maar dan moet ik toevallig tegen een scherm aanlopen. Bovendien hoor ik liever het geluid van 5 fans als het geborrel van een waterpompje op een processor die het niet eens verdient om watergekoeld te worden, ofwel voor mij geen WC
MAAR LATEN WE HET BIJ DE TOPIC HOUDEN I.P.V. ELKAARS MENINGEN TE BEKRITISEREN, IEDER ZIJN EIGEN STIJL EN IK VIND ALLE MODS WAAR MOEITE VOOR IS GEDAAN VET!!!!

• NoTo
  • Laatst online: 04-06-2024
ohja, mooie mod :)

dude... wait... what...

Verwijderd

ziet er 1337 uit :)

Verwijderd

Je hebt wel een goed (en eigen) gevoel voor smaak!
Goede kleurencombinatie

/me likes that!

• Beekforel
  • Laatst online: 08:27

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ziet er leuk uit !!

Pics zijn wel wat brakkig btw :P

Verwijderd

Beekforel schreef op 13 November 2002 @ 23:06:
Ziet er leuk uit !!

maak je bril ff schoon, dat helpt

Verwijderd

mmm Tja , niet mijn smaak, maar we goed afgewerkt......

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 21:19
Een spiegel in je case, he dat is nou iets wat ik eigenlijk nog nie heb gezien.
En nu je het zegt daar kun je nog wat leuke dingen mee doen ;)

Wèh zedde gij??

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:46

AMDFreak

Intel is zo..

sw33ty!!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Beekforel schreef op 13 November 2002 @ 23:06:
Ziet er leuk uit !!

tjah, heb zelf geen digitale camera, dus moest er ergens een lenen, niet de beste kwaliteit maar duidelijk genoeg denk ik

Verwijderd

Heee, maar om nog even terug te komen, ik denk dat iedereen nog veel creatiever kan zijn dan wat ik de laatste tijd heb gezien... Dus iedereen... kom maar met die ideeen.

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 15:37:
Heee, maar om nog even terug te komen, ik denk dat iedereen nog veel creatiever kan zijn dan wat ik de laatste tijd heb gezien... Dus iedereen... kom maar met die ideeen.
tjah, er staat een idee in de planning, maar dan moet ik eerste ff ergens een systeempje scoren, wil toch nog een servertej P3 of zo en daar het ik een heel stoer plan voor, maareh ik laat er niets over los, want volgens mij is dit nog niet gedaan, vandaar dat ik zwijg. Jullie zien het vanzelf

p.s. de kliko-mod van een vriend van me gaat niet door, hij werkt/heeft een meubelfabriek en daarom is zijn keuze toch op eikenhout gevallen.

• Kr3Kr
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Hmmz, nice hoor ;)

Gregor van Egdom Krekr

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Leuke mod maar ben ik het of is de window van die case (standaart) te groot? Want ik zie je psu en je drives en die vind ik niet echt boeiend om te zien (ben ik hoor...)

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Redboost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11-2024
mooie mod, ziet er gaaf uit.. Ik vind zwart wel iets hebben (de mijne mod ik ook vaak zwart)..

[off-topic]

Iedereen die zit te zeuren over originaliteit, en premodded stuff, get a life.. >:) (nofl)

Ik mod mijn kasten hoofdzakelijk voor mezelf.. Tuurlijk is 't leuk als je erkenning krijgt, en als mensen 'm mooi vinden, maar dat is niet het hoofddoel (voor mij).. Ik doe het omdat ik het leuk vind, en omdat ik dan kasten heb naar mijn smaak..

Geld en/of premodded spullen betekent alleen maar dat meer mensen kunnen genieten van een kast die ze mooi vinden.. of het nu wel of geen casemodding is, sjah, boeien.. noem je 't toch gewoon lekker anders.. :)

Natuurlijk heb ik ontzettend veel respect voor diegenen die het helemaal zelf bouwen (doe ik ook), maar dat neemt niet weg dat ik maar neerbuigend moet gaan doen voor iedereen die premodded onderdelen koopt..

En was 't vroeger leuker..?? Ik vind solderen en dremelen niet minder leuk dan vroeger hoor.. :Y) En originaliteit..?? is dat belangrijk..? Alsof je een kast mod alleen voor 't publiek.. :? Als je iets maakt waar je zelf tevreden mee bent, dan is de mod in mijn ogen 100 % geslaagd...

[/off-topic]

• DjGeRo
  • Laatst online: 30-11 09:24
Geinig, begint inderdaad ergens op te lijken :)

Vind persoonlijk de zilver-zwart combinatie niet zo mooi, maar hij's wel heavy! :+

• Scighera
  • Laatst online: 24-11 16:55

Scighera

swim-bike-run

Heel netjes gedaan die monitor.

Ik ben ook niet z'n voorstander van (veel) zwart aangezien het je kamer nogal donker maakt.

www.triathlete.nl

Verwijderd

dit is volgnes mij niet echt een casemod dit is een chieftec kast en je hebt gewoon een lichtje er in geplaatst verder nix

• Stinger666
  • Laatst online: 28-11 15:10
Over de gepremodde sidewindow zeg ik niks, want daar is al genoeg over gezegd (No flaim intended :D)

Die XLR's zijn een goed idee. Het was bij ook al een opgekomen, maar om nou voor mn 6 fans XLR's (Ik koop alleen van die dure Neutrikjes) aan te schaffen.
Maar wel vet en origineel van je!

Zeker in de geluidsbiss ofzo ...|Flightcase|Zelf gemaakt ?

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 12:46:
dit is volgnes mij niet echt een casemod dit is een chieftec kast en je hebt gewoon een lichtje er in geplaatst verder nix
Het is een Thermaltake b.t.w. :*) maar als je goed had gelezen had je gezien dat ik niet veel tijd heb om zelf de zaag er in te zetten, ennuh verder niks, dan moet je toch wat beter kijken denk ik zo, maar goed ieder zijn eigen smaak!! Bovendien staat er ook bij dat het `het begin` is, ofwel nog niet af!!!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Stinger666 schreef op 16 november 2002 @ 12:59:
Over de gepremodde sidewindow zeg ik niks, want daar is al genoeg over gezegd (No flaim intended :D)

Die XLR's zijn een goed idee. Het was bij ook al een opgekomen, maar om nou voor mn 6 fans XLR's (Ik koop alleen van die dure Neutrikjes) aan te schaffen.
Maar wel vet en origineel van je!

Zeker in de geluidsbiss ofzo ...|Flightcase|Zelf gemaakt ?
Jep, werk idd in de av-geluidsbizzz dus dat scheelt wel iets in prijs, uiteraard alleen neutrik iets anders wil ik niet.
De flightcase heb ik zelf gemaakt idd
offtopic:
deze is te koop incl mijn oude behuizing waar hij voor gemaakt is, staat in de buyerszone van tweakers.net

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
DjGeRo schreef op 16 november 2002 @ 07:11:
Geinig, begint inderdaad ergens op te lijken :)

Vind persoonlijk de zilver-zwart combinatie niet zo mooi, maar hij's wel heavy! :+
Gelukkig verschillen smaken, ik kan me voorstellen dat mensen er niet zo van houden, maar ik vind het nu eenmaal vetjes

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
MICHIEL123 schreef op 15 November 2002 @ 15:41:
Leuke mod maar ben ik het of is de window van die case (standaart) te groot? Want ik zie je psu en je drives en die vind ik niet echt boeiend om te zien (ben ik hoor...)
daar heb ik al iets voor bedacht, vind zelf dat grote window wel vet, maar idd die psu endrives moet iets mee gebeuren, maar heb het nu ff druk, maar idee is er, nu de uitwerking nog :*)

• AB2ND
  • Laatst online: 19-07 22:38

AB2ND

Vonkenboer

floriske.nl schreef op 13 November 2002 @ 19:02:
[...]
-Bekabeling verwerkt in transparante aqua slang
[...]
hmz... k vind dit fet.
vertel dr is wat meer over:
- wat voor n slang pcies
- hoe dr in gekregen

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
nijs, riel nijs! :D

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
je monitor ziet er :9~ :9~ :9~ uit :D keep up ze good work

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
alibabba2nd schreef op 19 November 2002 @ 16:46:
[...]

hmz... k vind dit fet.
vertel dr is wat meer over:
- wat voor n slang pcies
- hoe dr in gekregen
eigenlijk heel simpel, was op zoek naar cablemesh bij de bouwmarkt, hadden ze niet, toen zag ik van die transparante vijverslang/aquariumslang hangen, zag er wel vet uit, gewoon van alle maten een stuk meegenomen, op maat gemaakt, in de lengte ingesneden met een stanleymes, daarna om de kabels gedaan en met kleine tie wraps vastgezet (de slang was zo stug dat hij ondanks het opensnijden netjes rond bleef.

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
heb vandaag me thermaltake indigo orb proc cooler binnengekregen, ziet er wel een stuk vetter uit dan die standaard koeler!!!
ook maar meteen mijn kabels wat anders gelegd zodat het mobo wat beter zichtbaar is (en mijn nieuwe koeler dus ook :*) )

[ Voor 0% gewijzigd door floriske.nl op 19-11-2002 21:38 . Reden: ff iets vergeten ]

• AB2ND
  • Laatst online: 19-07 22:38

AB2ND

Vonkenboer

floriske.nl schreef op 19 November 2002 @ 21:34:
[...]

eigenlijk heel simpel, was op zoek naar cablemesh bij de bouwmarkt, hadden ze niet, toen zag ik van die transparante vijverslang/aquariumslang hangen, zag er wel vet uit, gewoon van alle maten een stuk meegenomen, op maat gemaakt, in de lengte ingesneden met een stanleymes, daarna om de kabels gedaan en met kleine tie wraps vastgezet (de slang was zo stug dat hij ondanks het opensnijden netjes rond bleef.
aha, misschien ga ik jou idee wel "lenen" :Y)
k vind t namelijk ernstig netjes.. _/-\o_

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Pagina: 1