Toon posts:

[Chello] Geen actie's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan er niets van vinden op de chello website.

Ik heb zelf chello en mijn broer wil dit ook nemen (voordat er een flame komt: chello is de enigste breedband aanbieder in onze regio en adsl is nog niets van bekend wanneer ooit komt hier) omdat zijn tel. rek erg duur wordt de laatste tijd.

Ik kreeg regelmatig of zag regelmatig van die aanbiedingen dat als je iemand anders lid maakt dat de bestaande abonee die een nieuwe aan brengt iets kreeg.
Nou dus ik wilde mijn broer gaan opgeven maar nu kan ik dus als lid dit nergens doen, tenminste niet waar staat dat je iets krijgt (jaja ik ben een echte NLer en wil weer eens wat gratis).

Kijk ik nu verkeerd of is chello hiermee gestopt?
Het enigste wat ik vond is dat de nieuwe abonee 1 maand gratis internet krijgt met gratis basis installatie kosten, maar ik (bestaande abonee) krijg niets.

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:55

Mark_640

In my memory

Alleen had B3rt 't over een andere actie...

De vorige actie die liep tot 1 November 2002, en er zijn nog geen nieuwe 'Member get Member' actie's gestart... Dus ik denk dat je ff pech hebt... :)

[ Voor 0% gewijzigd door Mark_640 op 13-11-2002 18:58 . Reden: verkeerde smilie... ]

Verwijderd

Topicstarter
Heineken: Dat schrijf ik zelf, svp goed mijn vraag lezen

Ik vraag of er geen actie's zijn voor BESTAANDE abonee's die een nieuwe abonee aanmelden.
Jou link geld voor elke NIEUWE abonee, dus voor de NIEUWE klant maar niet voor de persoon die hem opgeeft.