Hallo mensen, ten eerste: ik wist niet goed ik welk forum dit te plaatsen maar heb uiteindelijk toch maar voor dit forum gekozen, als dit fout is verplaatsen jullie het maar 
Ik wil me het volgende pctje gaan aanschaffen:
-Intel P4 2.53 533 FSB
Welke heatsink/koeler kan ik het beste op deze proc zetten zodat hij ultra stil is?
Of is de standaard koeler die erbij zit al stil genoeg?
-MSI 845E MAX
-256 DDR (Vraagje tussendoor: wat is beter 2700, 3200, 3500 of?)
-Seagate BIV 7200rpm 80gig
HD lijkt me wel stil genoeg
-Desktop kastje ( Waar de fuck kun je een LEGE GOEDKOPE desktop kast vinden?
zonder voeding dus en hij komt onder mijn bed te staan dus
maakt niet uit hoe hij eruit ziet)
En nog een vraag: is de airflow in een desktop kast minder? Of kan ik beter een gewone atx kast op zijn kant leggen?
-Voeding
Ik wil een zo stil mogelijke voeding, wat raden jullie aan? eentje die fan/temp geregeld is bijv. , hoeveel watt? (er komen geen extra koelers in) en van welk merk? Het belangrijkste is dus dat hij ERG stil is.
-Club3d Radeon 9000PRO 128mb (er staat DVI/TV maar niet TVOUT heeft hij dit nu
wel of niet)
En zou ik om het systeem erg stil te krijgen de koeler van deze videokaart het beste kunnen vervangen? Zo ja door wat?
Zo als ik dit allemaal gedaan heb zou hij mooi stil moeten zijn, als het dan nog niet stil genoeg is zou ik misschien en noppenschuim/matjes kunnen gaan denken..
PS. Ik weet dat sommige vragen niet in dit forum thuis horen dus als dat echt niet mag haal ik ze wel weg. Maar het zijn gewoon wat kleine vraagjes die te stom zijn om een nieuw topic over te beginnen om een van de andere fora lijkt me.
Bedankt alvast voor jullie reacties!
Ik wil me het volgende pctje gaan aanschaffen:
-Intel P4 2.53 533 FSB
Welke heatsink/koeler kan ik het beste op deze proc zetten zodat hij ultra stil is?
Of is de standaard koeler die erbij zit al stil genoeg?
-MSI 845E MAX
-256 DDR (Vraagje tussendoor: wat is beter 2700, 3200, 3500 of?)
-Seagate BIV 7200rpm 80gig
HD lijkt me wel stil genoeg
-Desktop kastje ( Waar de fuck kun je een LEGE GOEDKOPE desktop kast vinden?
zonder voeding dus en hij komt onder mijn bed te staan dus
maakt niet uit hoe hij eruit ziet)
En nog een vraag: is de airflow in een desktop kast minder? Of kan ik beter een gewone atx kast op zijn kant leggen?
-Voeding
Ik wil een zo stil mogelijke voeding, wat raden jullie aan? eentje die fan/temp geregeld is bijv. , hoeveel watt? (er komen geen extra koelers in) en van welk merk? Het belangrijkste is dus dat hij ERG stil is.
-Club3d Radeon 9000PRO 128mb (er staat DVI/TV maar niet TVOUT heeft hij dit nu
wel of niet)
En zou ik om het systeem erg stil te krijgen de koeler van deze videokaart het beste kunnen vervangen? Zo ja door wat?
Zo als ik dit allemaal gedaan heb zou hij mooi stil moeten zijn, als het dan nog niet stil genoeg is zou ik misschien en noppenschuim/matjes kunnen gaan denken..
PS. Ik weet dat sommige vragen niet in dit forum thuis horen dus als dat echt niet mag haal ik ze wel weg. Maar het zijn gewoon wat kleine vraagjes die te stom zijn om een nieuw topic over te beginnen om een van de andere fora lijkt me.
Bedankt alvast voor jullie reacties!