Toon posts:

USB, werkende krijgen. . . wie o wie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ik heb een USB intern in mijn pc zitten, deze heeft altijd gewerkt tot een tijdje terug, geen probleem toen had ik een andere oplossing bedacht voor mijn muis, maar nu heb ik hem dus weer nodig maar krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat.

Zijn er soms standaard drivers voor ?

Ik heb een Chaintech moederbord, een al wat ouder type, ik draai ook een celeron op een Pentiumbord, dit dmv een verloopje.

Ik heb verder :

-Win2k Prof.
-396MB Sdramm
- And the usual stuff like, soundkaartje, netwerkkaartje, videokaartje etc. . .

Wie o Wie weet hoe ik hem weer draaiende krijg(?), is namelijk wel erug handig om mijn digi-cam te legen, alvast bedankt !

* Prob. Solved ! *

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je het usb support aan staan @ je BIOS?

dat scheelt een hoop gok ik ;)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hoe heb je het aangesloten? met een usb-hub? of direct.
Probeer de originele usb-poort eens, zoals het zat, en dan de muis aan de hub.
(ik heb eigenlijk geen idee waar je het over hebt, usb wat? harde schijf, pendrive oid?)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• endeavor334
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08-2021
als je een apparaat op de USB poort aansluit pziet windows dat er een apparaat is aangesloten? Zo nee, check eens je USB drivers en wat hervoor is besproken.
En een schone installatie van win2000 misschien zit er iets is je systeem, softwarematig, niet goed waardoor het niet werkt.

Voor elk probleem is er een oplossing. Dus dat is het probleem niet. De oplossing dat is het probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Het is gewoon een standaard USB kaart die in mijn pc zit, zat erin toen ik mijn pc kreeg opgeleverd. . Maar ik zal eens in de bios kijken. . . (dus geen USB Hubje en dergelijke)

iig tot zover al bedankt voor de hulp !

Verwijderd

Topicstarter
problem solved, had idd iets in de bios te maken !
Pagina: 1