Geachte mensen op het Forum,
Ik heb een Symphony - Multi Media (a.k.a. Pulsar)
Desktop van Packard Bell.
Packard Bell
Pentium 3 450 Mhz
64MB RAM
Voodoo3 2000
Mobo: Bora Pro
Ik heb dus problemen met mijn monitor. Namelijk ik was ff weg en zoals altijd ging mijn pc over 10 minuten in de schermbeveiliging stand. Maar toen ik terug kwam en op iets drukte ging dat weg ( zoals altijd ) en wat zag ik ? Heel erg BREED beeld, Heel groot. Heel scheef. Ik heb echter geprobeerd dit gewoon via de monitor weer terug te instellen maar Dat lukt niet. RECALL, DEMAGNETIZE, WIDTH en alle andere knopjes. HET LUKT GEWOON NIET.
Ik zit met een beeld die voluit Breed is en gewoon Er niet uitziet.
Ik heb Win Xp helemaal opnieuw geinstalleerd en nog steeds heb ik dit RAAR beeld. Zomáár !!!!!
Ik snap het niet ik heb alles gecontroleerd, Videokaart, Kabels en alles. Maar nog steeds dit ..... Beeld.
Please mensen HELP me a.u.b!!!!
packard Bell
Serial van Monitor: TGMN93454664
ALVAST BEDANKT !! IK HOOP DAT U MIJ ZO SNEL MOGELIJK KUNT HELPEN !!!
Ik heb een Symphony - Multi Media (a.k.a. Pulsar)
Desktop van Packard Bell.
Packard Bell
Pentium 3 450 Mhz
64MB RAM
Voodoo3 2000
Mobo: Bora Pro
Ik heb dus problemen met mijn monitor. Namelijk ik was ff weg en zoals altijd ging mijn pc over 10 minuten in de schermbeveiliging stand. Maar toen ik terug kwam en op iets drukte ging dat weg ( zoals altijd ) en wat zag ik ? Heel erg BREED beeld, Heel groot. Heel scheef. Ik heb echter geprobeerd dit gewoon via de monitor weer terug te instellen maar Dat lukt niet. RECALL, DEMAGNETIZE, WIDTH en alle andere knopjes. HET LUKT GEWOON NIET.
Ik zit met een beeld die voluit Breed is en gewoon Er niet uitziet.
Ik heb Win Xp helemaal opnieuw geinstalleerd en nog steeds heb ik dit RAAR beeld. Zomáár !!!!!
Ik snap het niet ik heb alles gecontroleerd, Videokaart, Kabels en alles. Maar nog steeds dit ..... Beeld.
Please mensen HELP me a.u.b!!!!
packard Bell
Serial van Monitor: TGMN93454664
ALVAST BEDANKT !! IK HOOP DAT U MIJ ZO SNEL MOGELIJK KUNT HELPEN !!!