• SideBuster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

SideBuster

Deka Dirk AH Yeah Vomar Ald!!!

Topicstarter
Ìk heb toevallig de laptop van een collega hier thuis. Nu heeft mijn vrouw een Samsung A300 en daar zit infrarood op en op de laptop zit ook een infrarood optie op. Als ik de telefoon bij de laptop neer leg dan wordt de telefoon door de laptop wel herkend maar dan?

Wat kan ik er dan mee doen? Is hier software voor?

V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 15:41
via www.samsung.nl kwam ik bij de gebruiksaanwijzing terecht van die samsung A300. Via pagina 78 van de handleiding word je verwezen naar www.samsungmobile.com
De rest mag je van mij nu lekker zelf uitzoeken >:)

suc6

• SideBuster

SideBuster

Topicstarter
ah ok, daar was ik anders nooit achter gekomen. Niet dat ik de handleiding niet kon vinden maar dat hele "boekwerk" doorlezen....

bedankt iig

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

In je Samsung SGH A300 zit een ingebouwd modem.

Via infrarood en je telefoonnetwerk kan je dan op je lappie internetten. Verwacht geen snelheid.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• SideBuster

SideBuster

Topicstarter
DeMoN schreef op 13 november 2002 @ 17:24:
In je Samsung SGH A300 zit een ingebouwd modem.

Via infrarood en je telefoonnetwerk kan je dan op je lappie internetten. Verwacht geen snelheid.
That's all? Alleen om te internetten? Geen andere funties als ringtones transferen of andere nuteloze funties?

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Je kan je telefoon boek, agenda en dergelijke beheren en zit ringtone composer op, verder niet zo bijster veel....

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Xandrios
  • Laatst online: 11:22
SideBuster schreef op 13 November 2002 @ 17:22:
ah ok, daar was ik anders nooit achter gekomen. Niet dat ik de handleiding niet kon vinden maar dat hele "boekwerk" doorlezen....

bedankt iig

Je vind dus eigenlijk dat wij het maar moeten opzoeken voor je, omdat je het zelf teveel werk vind ??

Komop zeg |:(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.