Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[cm]goedkoop maar wel effectieve mods

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:20
Hoi,

Wie heeft er nog tips voor goedkope maar simpele mods...

Voorbeeldje.. spiral wrap kost bij conrad €0.53 per meter en ruimt lekker op in je kast.. en licht op bij blauw ccfl :)

Enermax ventilatoren zijn instelbaar.. knip de standaard potmeter er af.. stekkertje er aan voor je je 5,25"bay maar je 22k potmeters met een leuk knopje der op en je hebt makkelijk instelbare fans met een baybus..

Wie heeft er nog meer.. dus door even na te denken niet veel geklooi (dus hele baybus solderen en vervolgens enermax fans er aan zetten)

Verwijderd

met een schroevendraaier inhakken op je kast todat er een gat in zit. Fan erachter ducktapen et viola. koeling.
of gebruik gewoon de search. Is genoeg te vinden.

• Scheppie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:45
JE HD en power LED's vervangen door bijv. blauwe

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:00

Verwijderd

er was al een topic die hetzelfde doel had.
goedkope casemodvervangende spullen heette deze dacht ik, maar kan het niet zo 123 meer vinden.

• Bestiole
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tja 7 volt en 5 volt fan truuken zijn het goedkoopst GRATIS :)
En om even op het goedkope in te gaan, ALTIJD bij de lokale elektroboer langsgaan VOOR je iets online koopt, als hij het heeft liggen is het vele malen goedkoper dan online (heb zo eens 3 80mm papst fans gehad voor +/- 20FF stuk (6, etc euros)

Me, myself & I

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 09:24
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 17:35:
er was al een topic die hetzelfde doel had.
goedkope casemodvervangende spullen heette deze dacht ik, maar kan het niet zo 123 meer vinden.
[rml][ CM] Goedkope vervangende CM spullen[/rml] :)

Inderdaad niet echt slim, er staat zoveel info over op GoT :)

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11 19:21
Bwahahaa, die site is echt goed, handige walkthroughs :p Alleen nog 1 vraagje....hoe krijg ik mijn pikachu aan de praat? 8)7

Verwijderd

cd-hoesjes ... smelten met aanstekere.. krijg je maanlandschap en dan ledjes eronder... errug gaaf effect..

Verwijderd

normaal doen da is het goedkoopst stelletje maffe

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 13:18:
normaal doen da is het goedkoopst stelletje maffe
En anders vertel je zelf eens iets zinnigs? |:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

ik dach da alles zinniger is als over een kastje lullen. en dan een beetje met een dremeltjespelen en een foto maken van de kast in het donker met al die kermis verlichting. en dan ook nog eens een heel waterkoelsysteem erin om een je proc 10 procent sneller te laten lopen. wat dacht je van gewoon een snellere proc kopen is goedkoper. en scheelt behoorlijk veer tijd en elende. de meeste mods lijken wel een ledjesfestijn.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 13:42:
ik dach da alles zinniger is als over een kastje lullen. en dan een beetje met een dremeltjespelen en een foto maken van de kast in het donker met al die kermis verlichting. en dan ook nog eens een heel waterkoelsysteem erin om een je proc 10 procent sneller te laten lopen. wat dacht je van gewoon een snellere proc kopen is goedkoper. en scheelt behoorlijk veer tijd en elende. de meeste mods lijken wel een ledjesfestijn.
Als het je niet aanstaat, waarom reageer je dan? Wij kunnen er niks aan doen dat jij geen hobby's hebt, dus hoef je onze hobby niet af te gaan kraken. |:( En gebruik eens leestekens en hoofdletters, want zoals dit geschreven is is het echt onleesbaar, zeker voor dyslectische mensen (ja die zijn er hier genoeg om rekening mee te houden).

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1