Toon posts:

Monkey Island 4 vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je moet in MI4 een eigen luchtje maken met verschillende ingredienten erin. 1 van die ingredienten is vis-aas. Dit kan je doen door het flesje te gebruiken met de bak met vis OF met een net gepakte vis. Ik heb het gedaan met een net gepakte vis :( Deze blijk je later echter nodig te hebben als lokaas, als ik er dan nog 1 probeer te pakken zegt de winkeleigenaar dat je er maar 1 per klant mag. Is dit een bug? Heeft iemand een oplossing?
Ik heb jammergenoeg maar 1 savegame omdat je bij monkey island normaal gesproken nooit iets zo kan verpesten dat je terug moet.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Zo ver ben ik helaas nog niet met MI4, maar misschien heb je aan deze Walkthrough wat :)

Hier had je dus niks aan :D
Ik heb jammergenoeg maar 1 savegame omdat je bij monkey island normaal gesproken nooit iets zo kan verpesten dat je terug moet.
Hoe komt het dan dat je het nu wel zo erg hebt verpest :?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 13 november 2002 @ 17:24:
Zo ver ben ik helaas nog niet met MI4, maar misschien heb je aan deze Walkthrough wat :)

Hier had je dus niks aan :D

[...]
Hoe komt het dan dat je het nu wel zo erg hebt verpest :?
Zoals je leest denk ik dus dat het een bug is. Ik weet niet of je monkey island 1 2 en 3 hebt gespeeld maar daar is het niet mogelijk het te verpesten omdat het spel hiervoor zorgt.

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 19:09:
[...]

Zoals je leest denk ik dus dat het een bug is. Ik weet niet of je monkey island 1 2 en 3 hebt gespeeld maar daar is het niet mogelijk het te verpesten omdat het spel hiervoor zorgt.
In 3 zit wat dat betreft (ook) een bug, of was dat 4? Iets met vissen iig ook, maar dan onderwater, en dan geeft zo'n vis licht, daar kwam ik dus een keer vast te zitten door een bug :(.

• Wbdsgnr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-01 14:34

Wbdsgnr

Discombobulated?

Nikel schreef op 14 November 2002 @ 04:19:
[...]

In 3 zit wat dat betreft (ook) een bug, of was dat 4? Iets met vissen iig ook, maar dan onderwater, en dan geeft zo'n vis licht, daar kwam ik dus een keer vast te zitten door een bug :(.
Daar zit ik dus ook vast ja, hoe heb jij het opgelost?
Ik ga vandaag maar eens zoeken naar savegames die daar in de buurt zijn.

Verwijderd

Een bug in MI4? Ik heb hem zonder problemen uitgespeeld, en dit is heel lang geleden...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 11:55:
Een bug in MI4? Ik heb hem zonder problemen uitgespeeld, en dit is heel lang geleden...
dan heb jij dus hoogstwaarschijnlijk het flesje gebruikt met de bak met free bait en niet met het free bait uit je inventory

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:36
Hmm... ben het probleem dat jij hebt ook nooit tegen gekomen, als het goed is kan je gewoon 2 keer bait halen. Heb namelijk niet het flesje gebruikt op die bak geloof ik :?

There is no magic.

Pagina: 1