Toon posts:

DC adapter voor een laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een paar dagen geleden is door kortsluiting in de AC adapter (van de de laptop) van mijn buurman zijn adapter kaduk gegaan, hij zoekt dus een nieuwe. Zijn accu is ook al lang buitenwerking...

Het gaat om:
Fujitsu c6530 serie lifebook
AC Adapter: 16v 3,36A
Accu: 9x1,2V Li-Ion

Nu is mijn vraag: waar kan ik een passende adapter vinden? ik heb fujitsu siemens al een mail gestuurd of het mogelijk is om een passemde adaper te leveren, maar ik hoor niks terug van ze.

Het is 16v 3,36 dus 16x3,36=53,76Watt, ik zie bij sommige winkels adapters te koop, voor asus laptops bijv, die 60watt leveren, bijv 20v 3,2A enzo, maar kan ik ook deze gebruiken?

alvast bedankt

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-08 11:18
Of je die kunt gebruiken weet ik niet maar je zou ook kunnen kijken bij Lite-on. Mijn medion laptop maakt er gebruik van en ik zie ze ook vaak bij andere laptops (meende Acer en Gericom).

edit:
ff gekeken naar adapter en mijn adapter levert 19V 4A

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Bij onze plaatselijke 'handyman' kun je uit een hele zut adapters kiezen ;)

Is er niet zo'n soort winkel bij jou in de buurt?

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
OEPS Linken naar een sessie gaat niet goed !!! sorry

Verwijderd

Topicstarter
Invalid Session
You have tried to use a WWW session that has already been terminated. You should restart your session. If the problem persists you should close your World Wide Web browser and open it again.

© 1996-2001, SAP AG

:/

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 16:48:

Nu is mijn vraag: waar kan ik een passende adapter vinden? ik heb fujitsu siemens al een mail gestuurd of het mogelijk is om een passemde adaper te leveren, maar ik hoor niks terug van ze.
Je kunt overwegen bij om een trafotje te kopen bij elektronica zaak .......
ik zou Fusi ff bellen ... op mail word vaak kut gereargeerd.
Het is 16v 3,36 dus 16x3,36=53,76Watt, ik zie bij sommige winkels adapters te koop, voor asus laptops bijv, die 60watt leveren, bijv 20v 3,2A enzo, maar kan ik ook deze gebruiken?
alvast bedankt
Je mag er doorgaans bij een adaptor er van uit gaan dat de spaning die ze leveren constant is .. .. de rest, vermogen/stroom zijn maximale waarden die ze kunnen leveren
de

Iperf

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Deze zag ik net toevallig bij de Conrad
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cinicsystems/got/co.jpg

[ Voor 213% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 21:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Lars The 18Th schreef op 14 November 2002 @ 02:16:
Deze zag ik net toevallig bij de Conrad
[afbeelding]
hmm bedankt, ik ga maar morgen even conrad bellen.
Pagina: 1