ik wil hier een dual monitor setup beginnen, nu heb ik een GF4 ti4200 van AOpen, deze heeft dualhead, dus zou een dergelijke opstelling geen probleem moeten zijn, nu heb ik echter geprobeert maar dat kl*te nView wil alleen me beeld clonen(of hor-ver uitrekken, waar je dus al HELEMAAL niets aan hebt) ik wil gewoon net als je een 2de videokaart erbij duwt een leeg scherm waar ik bv messenger of DivX op ken kijken, is dit ook mogelijk met nView?
ja... Bureaublad uitbreiden bij beeldschem eigenschappen
UNOX: The worst operating system
ik heb hier vanmiddag ook ff met zitte te klooie
heb hier nl een oud z/w dingetje staan welke ik ff wilde gebruik als 2e schermpje voor winamp/trillian
beeld word weergegeven tot de windows desktop komt, wat logisch is omdat dit schermpje geen 1280@1024-60hz aankan
maar met 640x480 heb ik hetzelfde
is dit scherm hiervoor te oud en gaat het niet werken of is er een oplossing (wil onboard video niet gebruiken voor 2e monitor)
het schermpje word dus helemaal niet gedecteerd door windows, als ik men oude 15" werkt het wel
, maar dit is zon vierkant bakbeest
heb hier nl een oud z/w dingetje staan welke ik ff wilde gebruik als 2e schermpje voor winamp/trillian
beeld word weergegeven tot de windows desktop komt, wat logisch is omdat dit schermpje geen 1280@1024-60hz aankan
is dit scherm hiervoor te oud en gaat het niet werken of is er een oplossing (wil onboard video niet gebruiken voor 2e monitor)
het schermpje word dus helemaal niet gedecteerd door windows, als ik men oude 15" werkt het wel
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb je de nieuwste drivers geïnstalleerd? Ik heb een ti4200 van club3d en zogauw ik via een dvi->dsub adapter mijn 2e monitor aansluit herkend windows deze en kan ik die in de display properties inschakelen. Je hebt heel nview niet nodig om een tweede beeldscherm te gebruiken. Met de nieuwste drivers doe je dit:
Configuratiescherm -> Beeldscherm -> Geavanceerd
Indien je de goeie drivers hebt en 2 schermen aangesloten zie je nu 2 monitorretjes en je kan de 2e inschakelen door er met de rechtermuisknop op de klikken en dan te zeggen "desktop uitbreiden"
Configuratiescherm -> Beeldscherm -> Geavanceerd
Indien je de goeie drivers hebt en 2 schermen aangesloten zie je nu 2 monitorretjes en je kan de 2e inschakelen door er met de rechtermuisknop op de klikken en dan te zeggen "desktop uitbreiden"
DivX kijken gaat alleen op je primaire beeld, en je secundaire beeld springt dan of in clone modus of wordt zwart (iig met de standaard windows meuk). Dat pijltje naar rechts kan je gebruiken om je desktop op 2 monitoren weer te geven, ik denk dat je dat bedoelt?
Waarschijnlijk is het een vga scherm en het hoogste wat een vga scherm aankan is 640x480@60hz. Met een beetje mazzel 800x600@60hz. Bedenk dat windows xp het niet meer toelaat je scherm <800x600 in te stellen, dit kan je wel doen met een programma als multimon van www.entechtaiwan.com (of met powerstrip zelf)TLRnZ schreef op 13 November 2002 @ 16:36:
ik heb hier vanmiddag ook ff met zitte te klooie
het schermpje word dus helemaal niet gedecteerd door windows, als ik men oude 15" werkt het wel, maar dit is zon vierkant bakbeest
Maar in principe indien je een vga scherm hebt en dit scherm niet kapot is ofzo moet het op zijn minst 640x480@60Hz kunnen doen, of je hem nu op de eerste of 2e monitoruitgang aansluit (dat heeft die monitor immers toch niet door)
Dazzle ik gebruik w2k, maar het schermpje word simpelweg door w2k niet gedecteerd, als ik een ander scherm pak word deze meteen gevonden en kan ik alles gewoon instelle
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()