The Third Reich

Pagina: 1
Acties:

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik las net op gamers.nl dit artikel. Zijn er al mensen die dit spel gespeeld hebben en is het de moeite waard om ut voor te instaleren?

Het ziet er iig goed uit vind ik. Er komt als het goed is ook nog een versie van voor UT2003 maar dat zal nog wel ff duren.

Post hier wat je er van vind en eventueel zelfgemaakte screens. Op de officiele site zijn ook nog screens te zien en er staan daar ook diverse mirrors om het spel te downloaden.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
whoei
daar heb ik nog aan meegewerkt.. :)

in de vroege dagen dan, alleen toen spunge ruzie kreeg met wat andere mensen en die weg gingen ben ik er ook maar mee opgehouden

btw: ik was mapper

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• urf
  • Niet online
BasieP schreef op 13 november 2002 @ 16:31:
whoei
daar heb ik nog aan meegewerkt.. :)

in de vroege dagen dan, alleen toen spunge ruzie kreeg met wat andere mensen en die weg gingen ben ik er ook maar mee opgehouden

btw: ik was mapper
Zitten er nog maps in die jij gemaakt hebt? En heb je het al gespeeld? :)

• BasieP
nee ik ben vroeg weg gegaan, ik had wel al bijna een map af, maar die kregen ze lekker niet :+

nee, hij was nog niet goed genoeg en ik had geen zin meer om d'r aan door te werken.. :S (had het toen te druk, en ben hem inmiddels kwijt door mijn HD crash vorige zomer :( )

• urf
  • Niet online
Maar ga je hem nog wel uittesten of niet? Lijkt me dat je toch wel benieuwd zal zijn hoe het geworden is..... ;)

Verwijderd

Hmmm.. Ik hou het wel bji MoH:AA :) Die screens zien er nou niet geweldig uit.

• urf
  • Niet online
Tsja, maar het gaat uiteindelijk om de gameplay natuurlijk :)
CS ziet er ook niet uit maar daar zijn ook nog meer dan genoeg fans voor :D

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 21:20
m2 de screens zijn ook niet al te geweldig, ga toch verder met battlefield... :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• urf
  • Niet online
Ach, battlefield kan ik niet draaien en MOHAA vond ik niet echt geweldig (waarom weet ik nog steeds niet :( ) en op RTCW ben ik wel een beetje uitgekeken. Ik vond het er iets te arcade achtig uit zien. Heb het wel veel gespeeld overigens.

Ik kga het binnenkort maar ff downloaden denk ik om te testen. Hoopte eigenlijk dat er hier wel wat mensen waren die het al geprobeerd hadden :)

Verwijderd

dus het is geen mod voor ut2003 :|

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 17:48:
dus het is geen mod voor ut2003 :|
Zie jij maar eens een mod te maken voor een spel dat net een maand uit is :P

The devil is in the details.

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-01 13:18

lolo_konijn

huppel de huppel

Voor een eerste versie van een spel is het erg goed (nog wel een aantal bugs) maar de maps zijn erg mooi en de wapens ook.

het proberen iig waard

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Leuk tussendoortje tot INF 2.9 uit is :)

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

wanneer komten ze toch een bij 3.0? inf rulez gewoon

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Ziet er weer eens gelikt uit. Nu nog ff testen.

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

ocf81 schreef op 13 November 2002 @ 21:49:
wanneer komten ze toch een bij 3.0? inf rulez gewoon
Je bedoelt versie 3 van inf?
Volgens mij komt die niet en is 2.9 de laatste versie voor UT alles wat hierna komt is voor UT2003 dat duurt nog wel even dus

ChexxorZ Klik hier ja! voor meer info van mensen die er meer verstand van (denken te) hebben ;)

/edit
'k zit net wat screenshotjes te kijken van die mod maar die handen zien er echt niet uit :r Is dit in het spel zelf ook zo of zijn dit gewoon nog screens van een beta?

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-01 07:24
Je word doodgegooid met WWII mods... en deze ziet er _niet_ uit!
Kun je beter battelfield kopuh...

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• BasieP
Kwartjuh schreef op 14 november 2002 @ 12:18:
*kuch* jij kan het beter natuurlijk.. :X
comentaar is altijd zo makkelijk he..

en BF is een profi SPEL! en dit is ene mod, en niet door profs gemaakt.

owja, ze zijn d'r al meer dan een jaar mee bezig hoor (makkelijk zelfs) en voor toen was het fantastich

• Hahn
  • Laatst online: 16:38
Kwartjuh schreef op 14 November 2002 @ 12:18:
Jij bent dus zo iemand die graphics belangrijker vindt dan gameplay. Omdat een spel er niet zo mooi uit ziet als de allernieuwste game betekend dat nog niet dat ie slecht is.
En Battlefield 1942 is voor veel mensen misschien wel te chaostisch of is er iets anders wat ze niet aan staat en deze mod wel goed doet.
En natuurlijk wat BasieP zegt, dit is een mod en geen fullgame. Er hebben (denk ik) geen professionelen aan mee gewerkt. En bovenal, deze mod is gratis en BF1942 kost de volle mep.

The devil is in the details.

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

TTR heeft nog heel veel bugs en missing features , een paar ervan hebben invloed op de gameplay (met het wapen in hip mode kan je nog net zo goed richten als met aim bv). Als eerste release is het veel belovend, mits ze zsm de eerste bugs eruit halen.

En het gezeur over de graphics: sommige details van de models zijn idd niet optimaal, de wapen models daarentegen zijn erg goed. Verder is de UT engine al oud aan het worden, vergeleken met wat de engine kan ziet het spel er goed uit.
Wat wel jammer is aan TTR is dat het gereleased wordt terwijl de opvolgende engine er al is :(

• urf
  • Niet online
lolo_konijn schreef op 14 November 2002 @ 13:05:
TTR heeft nog heel veel bugs en missing features , een paar ervan hebben invloed op de gameplay (met het wapen in hip mode kan je nog net zo goed richten als met aim bv). Als eerste release is het veel belovend, mits ze zsm de eerste bugs eruit halen.

En het gezeur over de graphics: sommige details van de models zijn idd niet optimaal, de wapen models daarentegen zijn erg goed. Verder is de UT engine al oud aan het worden, vergeleken met wat de engine kan ziet het spel er goed uit.
Wat wel jammer is aan TTR is dat het gereleased wordt terwijl de opvolgende engine er al is :(
Dat het gereleased word terwijl de nieuwe er al is komt denk ik doordat het veel tijd komt om het allemaal te maken. En er komt als het goed is ook een versie van voor ut2003. Denk dat dat minder lang duurt dan deze maken omdat iedereen al meer ervaren is enzo.

Hoop ut iig :)

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

daar ben ik beetje bang voor: dat ze nu verder gaan met de UT2003 engine, terwijl deze versie nog lang niet perfect is :|

Verwijderd

Maar het is ook een beetje zonde om eerst deze versie perfect te maken, want voor UT2k3 moeten ze waarschijnlijk 90% overnieuw doen.

Verwijderd

Heb hem gedownload en gespeeld (met bots) en opzich geinig modje kijk ik kan wel zeggen dit zit er niet in dat niet maar daarvoor is het een beta. Maar denk niet dat deze doorontwikkeld zal worden denk dat ze gewoon verder gaan met de UT2k3 engine wat dus vettere graphics oplevert (wat ik helaas niet zal kunnen draaien).
Pagina: 1