[WinXP] systeem heel traag

Pagina: 1
Acties:

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Topicstarter
mijn systeem is heel traag, zelfs Internet Explorer doet er lang over om op te starten.

ik heb een AMD Athlon XP 1800 + en 256 mb ddr ram en een asus a7v266-c mobo.
Je zou denken dat die sneller moet zijn dan mijn oude pc (een p2 400 mhz), maar dat is dus nauwelijks zo. moet ik gewoon 256 mb ram erbij kopen of zijn er tweaks hiervoor?

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je al gezocht naar vergelijkbare topics, en de tips daaruit opgevolgd?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 19:41

Arno

PF5A

* Arno verdenkt spyware

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

k zou eerder denken aan een virus. Heb je een virusscanner. Doe anders eens online virusscan. K heb ook ooit eens een opstartvirus gehad die mijn systeem extra traag maakte, eerst hing hij wel een 2 tal keren en erna ook nog eens een 5 tal keren. Of installeer adaware en verwijder alle spyware. Als het niet anders gaat doe maar een format. Have fun

• spacecom
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:54

Verwijderd

http://www.lavasoftusa.com/downloads.html hier de url voor die adaware
en de online virusscan vindt je hier www.housecall.nl

• Fudgem

Fudgem

Fudge the system!

Topicstarter
ik heb het systeem een week geleden al geformat (nieuwe pc), maar sindsdien wel veel progjes geinstalleerd. ik heb ad-aware al, maar nog niet gerund, zal ik effe doen. en die onlie virusscanner zal ik ook es runnen...

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

• Fudgem

Fudgem

Fudge the system!

Topicstarter
nou het is gelukt hoor, die tweaks die op de andere topics stonden werkten allemaal heel goed, ik had na 1 week al 58 spyware-prgs in ad-aware!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Je zou normaal gewoon moete oppassen welke programma's je installeert. Bv ipv kazaa :r gebruik kazaa lite evengoed en geen spyware en probeer zo min mogelijk gratis programma's te gebruiken meestal zitte die vol met spyware.

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 16:45
pisart schreef op 15 november 2002 @ 20:30:
Je zou normaal gewoon moete oppassen welke programma's je installeert. Bv ipv kazaa :r gebruik kazaa lite evengoed en geen spyware en probeer zo min mogelijk gratis programma's te gebruiken meestal zitte die vol met spyware.
Wat een gelul over gratis programma's dan snap je echt niet waarover je praat , of je zoekt niet goed , voor elk gratis programma met spyware is een goed (beter) alternatief te vinden zonder al die shit.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
pisart schreef op 15 November 2002 @ 20:30:
Als je regelmatig bijvoorbeeld ad-aware eroverheen haalt is er niets aan de hand. De meeste gratis programma's gewoon door huis-tuin-en-keuken programmeurs in elkaar gezet bevatten geen spyware trouwens. Je moet je zeker niet laten weerhouden programma's te installeren uit angst voor spyware.
Verder wil ik je erop wijzen dat "kazaa :r " een regelrechte flame is.
Pagina: 1