Hey, ik heb een probleem, een klant van ons heeft een dos pakket ik heb daar w2k werkstations een Win98 Werkstations nu heb ik het volgende probleem, de w2k (sp3) werkstations verliezen na een (on)bepaalde tijd hun capture dan kan ik de capture opnieuw maken en dan print hij weer. Als zoiets gebeurd dan kan ik nog wel gewoon printer onder windows, tis dus echt te capture De Win98 werkstations hebben hier geen last van. Ik draai client versie 4.38 SP1, maar ik heb ook al oudere clients geprobeerd, de printer heeft in NDPS gedraait maar draait nu queue based maar dit verhielp het probleem niet. Ik heb gepobeerd via capture.exe de poort af te vangen ook via net use dit levert hetzelfde resultaat op. Dus als iemand een idee heeft.. want mijn klant word een beetje
en ik word een beetje
als ze bellen.
En wat doet dit in PNS 
Waarom doe je in hemelsnaam een capture
Gewoon een netwerk printer via de normale weg toevoegen en klaar.
Move > NT
Waarom doe je in hemelsnaam een capture
Gewoon een netwerk printer via de normale weg toevoegen en klaar.
Move > NT
Hey enorme botte domme lul dat je bent koffie !!!
Lezen is zeker okk niet je sterkste vak of wel!
Jou totaal zinloze opmerking over "gewoon" (wat niet werkt) is echt zielig.
Ga het FAQ lezen ofzo....!
Lees het nog maar eens goed of misschien 2x en kijk dan maar eens welke oplossing je hebt.Wat dit hoort in NT en dat weet iedereen ,toch !! dus jij ook.
Doe eens een voorstel ,als je dat kan tenminste
Lezen is zeker okk niet je sterkste vak of wel!
Jou totaal zinloze opmerking over "gewoon" (wat niet werkt) is echt zielig.
Ga het FAQ lezen ofzo....!
Lees het nog maar eens goed of misschien 2x en kijk dan maar eens welke oplossing je hebt.Wat dit hoort in NT en dat weet iedereen ,toch !! dus jij ook.
Doe eens een voorstel ,als je dat kan tenminste
LOL
Uhm, beetje rustiger kan ook misschien?
desmoquattro je bent in het verleden gewaarschuwd geweest, dus nu mag je je mail gaan checken en op vakantie.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Wat desmodinges zegt denk ik ook wel eens. Maarjah wat moet ik met zo'n reactie van koffie. Je denk toch niet dat ik alle mogelijkheden heb geprobeerd die er zijn? En de reden waarom ik een capture gebruik is dat ik mijn printers in mijn NDS staan ik niet op de plek waar ik de bindery context heb gedefineerd dus moet ik werken met capture.exe (Wat in tegenstelling hoe jij het doet voorkomen niet erg vreemd is in een novell omgeving?) om mijn queue die in de NDS staat aan te geven DAAROM! gebruik ik capture omdat windows dat NIET kan. Dus als je de klok hebt horen luiden en je weet niet precies waar de klepel hangt geef dan gewoon geen reactie daar word iedereen beter van.
[ Voor 0% gewijzigd door iceme op 14-11-2002 17:18 . Reden: woordjes vergeten ]
Verwijderd
Hmmm, hetzelfde heb ik al bij NT4 systemen. Queues in NDS op een 4.11. Maar goed. Volgens mijn steeds waziger wordend geheugen weet ik dat er een probleempje zit in NDPS bij NT en W2K. Je moet volgens mij NDPS bij netwerkconfig de-installen. Probeer dat es. Misschien heb je die nog laten staan. Ofzow.
En volgens mij is koffie geen domme lul maar een botte lul. Staat onder z'n nick. Wellicht dat hij die 2 voortaan kan omdraaien.
En volgens mij is koffie geen domme lul maar een botte lul. Staat onder z'n nick. Wellicht dat hij die 2 voortaan kan omdraaien.
Ik heb de printer ook al non ndps aangestuurd met een NDPS loze client mocht niet baten. Maar toch bedankt voor je reactie
Verwijderd
Khad eigenlijk nog wel een reactie verwacht van Koffie.Helemaal terecht is het ook niet desmoquattro had een beetje op zijn woorden moeten passen maar toch.
Beide zijn een beetje fout.
Ga het ff goed maken. Of stuur desmoquattro ff een mailtje voor een persoonlijk tintje
Be cool Be Friends
Beide zijn een beetje fout.
Ga het ff goed maken. Of stuur desmoquattro ff een mailtje voor een persoonlijk tintje
Be cool Be Friends
iceme schreef op 14 November 2002 @ 17:16:
Wat desmodinges zegt denk ik ook wel eens. Maarjah wat moet ik met zo'n reactie van koffie. Je denk toch niet dat ik alle mogelijkheden heb geprobeerd die er zijn? En de reden waarom ik een capture gebruik is dat ik mijn printers in mijn NDS staan ik niet op de plek waar ik de bindery context heb gedefineerd dus moet ik werken met capture.exe (Wat in tegenstelling hoe jij het doet voorkomen niet erg vreemd is in een novell omgeving?) om mijn queue die in de NDS staat aan te geven DAAROM! gebruik ik capture omdat windows dat NIET kan. Dus als je de klok hebt horen luiden en je weet niet precies waar de klepel hangt geef dan gewoon geen reactie daar word iedereen beter van.
Ik kan je nog steeds niet helemaal volgen hoor
Ten eerste kan ik niet ruiken dat jij alles al geprobeerd hebt, dus misschien handig om dat te vermelden.
Verder zou ik je vriendelijk willen verzoeken om her en der eens wat enters tussen je post te knallen. Zoals je het nu doet is het werkelijk onleesbaar.
Wat bedoel je met 'verliest zijn capture' e.d. ?
Je doet dus op de client start ->Settings -> printers -> add printer -> bla die bla , zoals je elke netwerkprinter toevoegd?
Of doe je een "net use ltp1: \\server\printer_queue" ?
Of doe je geen van allen maar via capture.exe
En wat bedoel je dus exact met verliesd zijn capture? Is de printer dan gewoon pleitte uit je systeem, krijg je een foutmelding ? Wat gebeurd er als je de local spooler stopt en start ?
Ik doe geen Net use, ik gebruik capture.exe l=1 q=blablablba nb nff nt ti=3 en wat er gebeurd is dat de pc na een (on)bepaalde tijd die capture verliest, dus ik kan printen uit mijn dos pakket en dan zomaar niet meer.Koffie schreef op 15 November 2002 @ 08:56:
[...]
En wat bedoel je dus exact met verliesd zijn capture? Is de printer dan gewoon pleitte uit je systeem, krijg je een foutmelding ? Wat gebeurd er als je de local spooler stopt en start ?
Uit Windows kan ik nog steeds wel printen dus het is echt de capture is verloren gaat.
[ Voor 0% gewijzigd door iceme op 15-11-2002 15:01 . Reden: een letter te veel ]
Pagina: 1