Ik zat rond te zoeken op conrad naar een potmeterje maar welke moet ik nu hebben, er zijn er zoveel. Gegevens; spanning: 12V, Vermogen 1,4Watt
Thnx
Thnx
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Ik denk dat je een iets zwaardere weerstand nodig hebt hoor, maar als je nou eerst eens die bovenstaande formule gebruikt, dan komt het goed. Dus eerst rekenen en dan zeuren.... nofiMixingMastersM schreef op 13 november 2002 @ 16:10:
Ik wil me fans idd regelen ja, maar niet met schema's of al dat soort shit, gewoon op deze manier; http://www.bit-tech.net/article/56/, maar zoals ik kan lezen moet ik een weerstand kiezen tussen de 20 en 50 ohm. Aangezien ik a-electronica ben, wat te doen.
Voor het berekenen of je een zwaardere nodig hebt, heb je ook nog P=U*I of P=I*I*R nodig, maar ik heb niet de indruk dat die formules de topicstarter iets zeggen, dus je zou het toch wel ff iets genuanceerder kunnen brengen.Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 16:13:
[...]
Ik denk dat je een iets zwaardere weerstand nodig hebt hoor, maar als je nou eerst eens die bovenstaande formule gebruikt, dan komt het goed. Dus eerst rekenen en dan zeuren.... nofi
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
dat heb je helemaal juistdroupsnoet schreef op 13 November 2002 @ 16:22:
ik neem aan dat jij niet van plan bent om de knop achterop je pc te maken, want dat is wel heelerg beroerd veranderen
Verwijderd
Ik heb de indruk dat de topicstarter niet in de faq heeft gekeken want daar staat toch echt heel duidelijk uitgelegd hoe het werkt.TD-er schreef op 13 november 2002 @ 16:21:
[...]
Voor het berekenen of je een zwaardere nodig hebt, heb je ook nog P=U*I of P=I*I*R nodig, maar ik heb niet de indruk dat die formules de topicstarter iets zeggen, dus je zou het toch wel ff iets genuanceerder kunnen brengen.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq