in dit topic staat een reactie die op +4 staat. 
even een bloemlezing:
het begint met: muwhaha
het gaat verder met: er zijn nog meer dingen dan een videokaart, lekkere dames bijvoorbeeld Hebben we hier te maken met een oversekste puber?
nog een paar:
ga toch weg man
WOW boeiend so what en? dus?
Verder staat er geen punt of komma tussen en zit vol spel en taalfouten.
Zijn punt dat er in het leven ook andere dingen bestaan dan de snelste videokaart blijft natuurlijk wel staan.
Maar door de manier waarop mag hij van mij eigenlijk wel op 0 of -1.
Ik had er al een reactie op geschreven om het wat te relativeren (we zitten hier tenslotte op tweakers.net en niet op babes.nl). Maarja, omdat ik het niet kon laten om te beginnen met een flauwe grap sta ik lekker op 0. (onterecht, maar daar ga ik niet over zeuren).

even een bloemlezing:
het begint met: muwhaha
het gaat verder met: er zijn nog meer dingen dan een videokaart, lekkere dames bijvoorbeeld Hebben we hier te maken met een oversekste puber?
nog een paar:
ga toch weg man
WOW boeiend so what en? dus?
Verder staat er geen punt of komma tussen en zit vol spel en taalfouten.
Zijn punt dat er in het leven ook andere dingen bestaan dan de snelste videokaart blijft natuurlijk wel staan.
Maar door de manier waarop mag hij van mij eigenlijk wel op 0 of -1.
Ik had er al een reactie op geschreven om het wat te relativeren (we zitten hier tenslotte op tweakers.net en niet op babes.nl). Maarja, omdat ik het niet kon laten om te beginnen met een flauwe grap sta ik lekker op 0. (onterecht, maar daar ga ik niet over zeuren).