pc start alleen nog maar via mobo connector

Pagina: 1
Acties:

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:57
ik heb een vaag probleem.

me pc start niet meer viad e start knop, als ik me pc wil starten moet ik eerst de kap er af halen en dan de mobo stekker los halen en die er dan schijn in doen.
(bovenkant erin onderkant er net niet in.)

dan start de pc wel en als ik hem dan weer goed er in stop start hij gewoon door.
en doet hij het gewoon zoals hij het hoord te doen.
als ik me powerknop dan indruk stop de pc wel keurig, alleen dat opstarten doet hij dus niet.

ik heb al van alles geprobeerd, alles los gekoppeld andere voeding.
andere stekkers
ander stopkontact, enzovoorts.

maar hij start niet zonder dat ik me mobo connecter schijn doe.

iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Verwijderd

je moet die 2 pinnetjes verbinden wil ie opstarten, waarschinlijk is je startknop kapot en maakt ie dus geen verbinding meer als je em indrukt.. Check al je draden nog eens..

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 18:02:
je moet die 2 pinnetjes verbinden wil ie opstarten, waarschinlijk is je startknop kapot en maakt ie dus geen verbinding meer als je em indrukt.. Check al je draden nog eens..
En anders kan je proberen de 2 pinnetjes op het mobo contact te laten maken d.m.v. een schroevendraaier oid, als die 2 heel even contact maken hoort je PC aan te gaan, probeer anders ook even 2 draadjes van de voeding los met elkaar even te verbinden, hierover kan je meer vinden via de search (voeding via ATX-power-cable aan zetten)

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:57
als ik de pinnetjes op de mobo connector verbind start hij als ik de pootje vervind start hij niet.

vreemde is dat hij wel uit ga via de powerknop, maar niet aan.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein