T-shirts: laten we eerst eens een mooie maken+kiezen!

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Mja ik lees en hoor nu dat nachtegaaltje er heel hard bovenop is gesprongen samen met Arjan, maar ik had begrepen dat wee eerst even een contestje zouden houden en op zijn minst een stemming ofzow.
Ik wil niet per se het ontwerp van Arjan afkraken, maar zoals ie nu is ga ik er niet in lopen ;)
Bij deze roep ik de mensen die er al een gemaakt hebben deze hier effe te posten (graag in een formaat dat passend is), en de mensen die inspiratie hebben, die er ook even op los te laten.
Ik merk het wel, want voorlopig zijn er nog niet genoeg inschrijvingen op het eerste shirt, en moet nog blijken of al die mensen uiteindelijk ook gaan dokken.
Mazls.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www1615.l4.xodox.com/tshirt1.jpg

Zal er nog een paar proberen maken.

Verwijderd

die koe MOET erop.

• RubZie
Nou niet allemaal tegelijk aan't photoshoppen gaan natuurlijk, anders kunnen de modemmers t niet aan, ok? :)
Maar goed ik had er dus zelf ook al eentje gemaakt, en die gooi ik hier dan ook maar neer, wees gewaarschuwd, na een tijdje had ik t gehad en toen ben ik maar gestopt...
Afbeeldingslocatie: http://www.veritas.nl/DPC/DPCT-shirt2.jpg
Dus.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

RubZie: dat Unleash the Cow in you! is cool maar dan wel graag in normale text!.
een of twee cijfers is goed, maar ik deed er ong. 5 minuten over om die zin te ontcijferen...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-05 12:11

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Die van RubZie is veel kewler als de andere, zo wil ik er ook wel 1 :)

Verwijderd

Van mij mag ie zonder internet adres.
Anders ga ik er echt niet meer ond lopen.

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Dat internetadres stop je toch in je broek (bij die onderste tenminste)

En als je bij die bovenste het tweakers koe logo verruild voor het koe logo (klein) van het onderste t-shirt wil ik die ook wel hebben :)

Komen deze shirts trouwens ook te koop??

• RubZie
Rick: Tnx! :)
Maarreuhm er mogen echt wel wat tshirts bij, al zijn t maar ideeen, want die andere shirts zijn er nu 50 van "verkocht", maar:
1: Dat moeten er gewoon 200 zijn :P
2: Ik moet nog zien hoeveel mensen ook echt gaan storten... (sorry voor pessimisme, misschien kunnen chaos en andere enigszins betrokkenen hier ook efe hun zegje doen?)

• RubZie
Goingin Je was me net voor, maar goed:
Dat internet adres stop je dus maar niet in je broek, hoe'n grote nerd ben jij precies? ;) Gewoon de ille homie uithangen (ik ken mijn slang, maak je geen zorgen) en stoer druit laten. Ik vind t juist mooi dat die url daar staat.
En er komt zeker een shirt te koop, sterker, er IS er al een te koop. Maar die wil ik niet hebben... :o
Kijk even op dpc.tweakers.net...

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03 09:18

scim

Nani?

Ik vind die van Rubzie veel mooier en stoerder.
Goed Werk!!!

En wie loopt er nu met zijn Tshirt in zijn broek.
Ik loop alleen met mijn tshirt in mijn broek als de scheids me anders van het veld af knikkert.

Mmm, en zijn die Tshirts als ze er komen. Goede kwaliteit enz. want das meestal het probleem als je het laat drukken ergens. Dan zijn het van die superdunne tshirts die zo naar de klote zijn.

Grz
Sorc

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hmmja de ontwerpjes van Arjan B zijn best aardig, maar de shirts die hier nu op de page staan zijn ook wel minstens zo mooi.

Misschien dat het inderdaad niet zo'n gek idee is om het drukken nog even uit te stellen zodat er eventueel nog andere ontwerpen kunnen worden gebruikt.

Even voor de duidelijkhied: ik zorg voor het verzamelen van de bestellingen en het doorsturen daarvan naar de drukker (NightBird). Misschien dat hij ook nog even kan reageren.

• Goingin
Nou, ik heb meestal gewoon het t-shirt in de broek, niet strak in de broek maar losjes, zodat hij een beetje over de rand hangt, maar dat eigenlijk terzijde.......

Hoe meer ontwerpen er komen des te blijer de mensen, ik heb dan wel de 2 eerste ontwerpen besteld maar dat zullen zo te zien wel niet de enigste zijn :P :9

Blijven ontwerpen mensen

Verwijderd

Ik ga niet met zo'n URL op mijn shirt lopen, alleen als het niet anders kan.
Als jullie ooit nog in Zandvoort komen en zien iemand op skates met zo'n shirt aan ben ik dat :)

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
JA, en dat MooH! eronder vind ik ook heel cool.
So I get down with homie RubZie.
Maar inderdaad die tekst moet duidelijker.
URL is geen probleem, waarom wel trouwens?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Kom op creative DPC'ers!! :) :)
maar ik vind die onderste ook niet gek :)

ps. ik ben de ouwe SuperBit

• RubZie
YEAH! Tnx boys.. :)
Ik was zelf ook ERG tevreden over het MoooH! ;)
Maarreuhm komen er ook nog meer ontwerpjes?
En het probleem van een URL op je shirt???
HALOOOOOOOOOOOOOO Waar draag je dat ding dan anders voor behalve omdat ie vet stoer gaat worden? Het moet natuurlijk wel een beetje reclame zijn voor DPC he! En wat doen we nou eigenlijk hier met zn allen? We zijn een team en we hebben elkaar op internet "ontmoet" hoor! Tering we hebben nix anders, that's it! www.dutchpowercows.nl .
All you need.
(al twijfel ik eraan of die nog komt maar anders dpc.tweakers.net)

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-05 18:14
Ik vind het DPC logo achterop Rubzie's t-shirt niet zo mooi, zeker niet als het zo groot is. Dan vind ik de distributed cow achterop mooier! Leuk geprobeerd, maar ik vind zwart-A van ArjanB nog steeds het mooist.

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Mijn ontwerpen zijn niet spetterend, maar misschien heeft iemand er wat inspiratie door:

Afbeeldingslocatie: http://212.187.29.126/cows2.gif

Afbeeldingslocatie: http://212.187.29.126/cows3.gif

Afbeeldingslocatie: http://212.187.29.126/cows6.gif

Greetinx [eNeRGy]

(edited 11-04-2000).]

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ja, die laatste vind ik wel errug koel energy!

• NightBird
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Ik heb een printje van het ontwerp naar de drukker gestuurd, niet als definitief, maar meer om te zorgen dat hij weet waar over het gaat. Hij kan dan ook een betere schatting maken over de prijs enzo, aangezien het gezeefdrukt wordt, en dan het aantal kleuren van belang is. Ik weet niet of het in prijs scheelt of je een volledige voorprint neemt, of alleen een borstprintje van een centimeter of 10.

Nu ja, de levertijd is twee weken vanaf het moment dat ik de bestelling doorgeef.

Maar misschien wel handig om effe snel een ontwerpje uit te kiezen, anders is dit weer zo'n plan dat door besluiteloosheid niet doorgaat. En dat zou zonde wezen..
best leuk als je dan in de tram zit en ineens een collega-DPC-bikkel tegen komt :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik stem voor ArjanB's zwart-A. Dat vind ik het gaafste shirtje tot nu toe.
Afbeeldingslocatie: http://dpc.tweakers.net/shirt/achterzwart.jpg

En het kleine koetje met MooH! eronder op de voorkant (zie rubzie's ontwerp) Lijkt me wel gaaf. Persoonlijk vind ik dat DPC logo niet zo leuk.

DirtyHarry (edited 11-04-2000).]

Verwijderd

hmm

ik zal ook maar is wat maken dan..
Als grafisch ontwerper kan ik er vast wel wat moois van maken.

Laten we inderdaad maar wachten met naar de drukker stormen. :)

Beter plan zou zijn dat iedereen die een ontwerp wil maken mee kan doen en dan de ontwerpen uiterst 6 mei in te levereren
ff een apart forumpje met t-shirt designs ofzo

dan stemmen met een poll ofzo.

Dat lijkt mij het eerlijkst.

Dan heeft iedereen even veel kans.
De winaar hoeft dan niet zijn t-shirt te betalen ofzo (kan femme wel voor zorgen, want wij lopen immers grateloos reclame voor tweakers.net met die shirts)

:D

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://users.penn.com/~jepalmer/farcow5.gif

• [J.d.I.] DirtyHarry
Goed plan. Als iedereen die zin heeft om t-shirts te ontwerpen aan de slag gaat. Kunnen we een datum afspreken, dat iedereen zijn/haar ontwerp onder 1 topic post. Zeg over een week, dus de 18e ofzo. En dat er dan een aparte topic komt om te stemmen wat de mooiste voorkant is en wat de mooiste achterkant. Dan maken we een t-shirt met de mooiste voorkant en achterkant.

Verwijderd

gezonde concurrentie daar hou ik wel van ('k wil er een die precies laat zien welke mentaliteit dpc's hebben

Verwijderd

Geen final ontwerpen (ben ik ook niet van plan), maar misschien krijgt iemand een idee:

<table><tr><td>Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~a.tinus/Ontwerp1.jpg</td><td>Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~a.tinus/Ontwerp2.jpg</td><td>Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~a.tinus/Ontwerp3.jpg</td></tr></table>

Verwijderd

Superstrak design :) (die van Bavaria) alleen is hij zo moeilijk te drukken denk ik. :(

• NightBird
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
hm
lat ik jullie er nog even opwijzen dat ik er bij die 30 piek vanuit was gegaan dat we 1 borstprint (10x10) en 1 rugprint (A4) hadden, in 4 kleuren (wit+zwart+rood+blauw)

dus kom nu niet met dingen die het hele shirt vol gaan maken enzo

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

In dat geval zijn ze alleen als rug-print geschikt, maar zoals ik al zei, het zijn geen op-en-top uitgewerkte modellen, alleen wat gebrainstorm van mij.

Ik zal als ik tijd heb wel met uitvoerbare ontwerpen komen, en die post ik dan wel op de 18e.

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
'k heb ook eens wat lopen spelen in PSP en zie hier het resultaat, of het wat is weet ik niet.

Afbeeldingslocatie: http://users.tebenet.nl/~arendsen/dpc_tshirt_Michel.jpg

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• Goingin
Deze is ook gaaf, wil ik ook wel hebben :P

Maare, nu zijn er wel heel wat ontwerpen, maar welke komen nu vast te staan?

• RubZie
Goed zo! Het komt nu een beetje op gang.
Bavaria, je hebt leuke ontwerpjes gemaakt, maar je bent misschien even vergeten dat het hier om t-shirts gaat en niet om affiches. Ze zijn dus wel mooi, maar niet op een t-shirt te gebruiken... ;)
Ga nog effe lekker door zou ik zeggen allemaal.
En marc, heb jij nog zin om je kaderid verder uit te werken of hier te posten? Lijkt me leuk.

• RubZie
Ja fuk deze topic bloedt een beetje dood nu. Iemand nog ontwerpen of moeten we maar gewoon gaan stemmen ofzow?

Verwijderd

ik denk dat we niet al te veel ontwerpen moeten hebben, anders wordt er teveel getwijfeld en dan komt er helemaal geen t-shirt.

Verwijderd

kan iemand ff alle pics op een rijtje zetten, en een stembus maken?

• Le Mol
  • Niet online
Ik wil wel weer eventjes gaan proberen (stembusje maken), heb nog geen stembus liggen, dus ik beloof nog ff niets, maar ga het proberen,
en gaat dat ook weer op de server van chaos, of ....?

• Le Mol
  • Niet online
Ik ben bezig met een stem busje bouwen, en het schiet al aardig op :)

Maar wie wil het gaan hosten?

• Chaos
  • Niet online
Als jullie nog even geduld hebben (tot halverwege volgende week ofzo) dan zet ik een poll scriptje op de site. Ik heb er nog een liggen van mijn andere site, die moet ik alleen nog een beetje aanpassen.

• Le Mol
  • Niet online
Ik heb het net klaar dus het lijkt me erg zinloos als jij het nogmaals gaat doen,

Ik kan dit kleine dingetje (50kb) wel op mijn eigen servertje hosten (is wel vrij traag), maar als er vrijwillergers zijn die het willen hosten, graag, ik wil dan best het CGI/perl gebeuren zelf blijven doen (is wat lastig te verhuizen)

Maar zijn erg nog mensen die een ontwerp hebben of er mee bezig zijn, anders zou de stemming wel erg oneerlijk kunnen worden (als er later nog dingen bij komen, heb er nu zes)

• Chaos
  • Niet online
Ik wil het best hosten, maar wat is het precies?

Verwijderd

jaja
locutus is back

nu me maatje arjan in de us of a zit (de originele designer van het shirt)

ben ik ermee verder gegaan hier is het resultaat !!!
http://home.zonnet.nl/grimreaper/shirtsite.htm

start gerust met kwijlen !!! :P

you will comply !!!
resistance is futile !!!

Verwijderd

hoe moet zo'n shirt bestellen ik vind er echt wel een paar coole in zitten :) :) :) :) :)

• Goingin
Is er nu al een final ontwerp gekozen?

Zo, nee
Wanneer gaat dat gebeuren dan?

• Le Mol
  • Niet online
Nee dat is er nog niet, je kunt gaan stemmen op de site van chaos (dpc.tweakers.net)
en dan op de T-shirt poll klikken :)
Ik weet niet wanneer we ophouden met stemmen maar dat weet chaos vast wel weer...

• Goingin
Ik had al gestemd, en aangezien de ip nummers gelogd zijn kan ik niet nog een keer, of wel want ik heb geen vast ip nummer >:) >:)

• Chaos
  • Niet online
Le Mol: weet ik ook nog niet, effe afwachten tot er nauwelijks meer gestemd wordt ofzo.

Goingin: dit zal vast al wel een paar keer gebeurd zijn, maar ik neem toch aan dat het grootste deel van de Tweakers het fatsoen heeft om dit niet te doen.

Verwijderd

Ik zal het opnemen in de nieuwsbrief....

En ik vind die laatste van locotus wel gaaf alleen is dat weer een kleur extra...

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Op donderdag 08 maart 2001 11:48 schreef nienie het volgende:
Probeer eens www.shirtshop.nl/shirtshop-asp
:( kap daar eens mee....deze topic is bijna een jaar oud.

Als je de nieuwe t-shirt ontwerpen wilt zien: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/130697

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:01

CBA

een vat, een vat, een vat !

hmm weer een nieuwe topic over die T-shirts, de mijne zijn te zien in het andere topic.

Andere topic

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd hoe onze mod DSmarty omgaat met het fenomeen "oude topics ophalen". ;)

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik zit te wachten tot het moment van stemming komt :)

(ps: mocht ik wat gemist hebben dan komt dat doordaat ik mijzelf in het Londense bevond)
8-)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Op donderdag 08 maart 2001 18:25 schreef Wessie het volgende:
(ps: mocht ik wat gemist hebben dan komt dat doordaat ik mijzelf in het Londense bevond)
8-)
Euh....jep je hebt wat gemist....helaas de shirts zijn al gekozen.

(ps: dit is een topic van 11 maanden oud)
Pagina: 1