Toon posts:

AMD of Intel aanschaffen??

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een jaar geleden was 't wel duidelijk dat je beter een AMD aan kon schaffen dan een Intel als je prijs/prestatie vergelijkt.
Nu ben ik daar niet meer zo zeker van (AMD z'n voorsprong word ingehaald door Intel).

Maar wat raden jullie tegenwoordig aan, AMD of Intel?
Zo te zien hebben veel mensen goede ervaringen met de Asus MoBo A7V333. Wat is een vergelijkbaar MoBo voor Intel-cpu's van Asus?

p.s. overklokken ga ik niet doen, moet gewoon een stabiel en goed werkend systeem hebben.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Kijk ook even hier:
welke is sneller

Daar is namelijk een discussie gaande over de twee processors, misschien dat je daar ook een antwoord kunt vinden. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Tja, het is een hele persoonlijke keuze uiteindelijk. Het ligt er ook helemaal aan wat je met het systeem gaat doen natuurlijk, Games, office applicaties etc. Je kunt het beste een zooi reviews door lezen denk ik (Tom's hardware ;) ) en daaruit je eigen beslissing maken, want ik denk niet dat wij voor jou kunnen kiezen.

AMD en Intel hebben allebei voor en nadelen en het is aan jou om te kijken wat voor jou het beste past :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Technische PMG FAQ

Tja, beiden hebben hun voordeel. Maar lees eens wat topics / reviews en gebruik de search.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Zie eerder genoemd topic :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.