[SGI] verbinden indy (13W3) met een normale monitor (VGA)

Pagina: 1
Acties:

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
ik heb een indy in mijn bezit. helaas zit daar geen monitor bij.

als uitgang zit er achter op zoon indy een 13W3 uitgang.
ik heb een kabel die ik daar kan aansluiten en die eindigd in een 15 pins male, alleen nu is mijn vraag, hoe sluit ik deze aan op mijn normale vga monitor (waar aan het einde van de kabel dus ook een 15 pins male stekker zit.)
ter verduidelijking: klik hier voor een plaatje van de kabel die ik wel heb.

ik heb al geprobeert om een verloop stekkertje te kopen (female-female) waar ik dus allebei de kabels mee aan elkaar kan maken, maar dit werkt dus niet. waarschijnlijk zijn er dus wat pins die omgedraait zouden moeten worden of iets in die richting.

zijn er kabels die van 13W3 rechtstreeks op een 15 pins male vga stekker aangesloten kunnen worden, zodat ik dus mijn vga monitor hiervoor kan gebruiken, en zo ja, waar kan ik die kopen?
zo nee, wat zijn de andere mogelijkheden? (sun monitor aanschaffen, zelfbouw??)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

2e hands fixed frequency 13W3 monitoren zouden niet zou duur moeten zijn, en daarnaast zijn er gewoon 13W3 -> 15pins VGA verloopplugjes op de markt... (Weet niet waar, maar ze zijn er wel)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik me niet vergis zijn hier wel degelijk verloopjes voor in de handel. ANders evt even proberen of je iets met BNC kunt ofzo

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06-2025
Woon je in de buurt van Noordwijk (ZH)? Misschien kunnen we wel even een buisje ruilen, ik heb er een kabel bijzitten die niet goed is(13w3 naar 13w3) (rood valt weg). Ik denk niet dat ik mijn indigo2 nog ga gebruiken dus wat mij betreft ben ik blij als ik hem voor een 17 inch of hoger kan inruilen. Het betreft een GDM20D11 een originele 20 inch van sgi (nec beeldbuis als ik het goed heb). Hij kan een res van 1600X1200 aan.