Toon posts:

ASDL lite hoe lite??

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als het goed is krijg ik binnen een maand thuis ADSL lite... ik weet het, het is niet het beste, maar iig beter dan de telefoon van nu!
nu is mijn vraag, wat zijn de ervaringen met Adsl Lite? hoe snel gaat het surfen, multi-play download en etc.? Er zijn vast wel mensen die mij dit kunnen vertellen en is het een beetje stabiel?
alvast bedankt!

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07 08:41

Willem2

Ω is futile

ik zie niet in waarom de kwaliteit slechter zou zijn dan van normale ADSL...

Meeste 'Lite' abos zijn volgens mij 256/64kbps

Dus download met 27-28Kb/s en upload rond de 6-7Kb/s. Enige nadeel (vind ik zelf) is de download limiet ergens tussen de 1 en 2Gb (maar goed, ben dan ook 100Gb per maand gewend! :-) ).

Dus 2 a 3 filmpjes en het zit erop voor de rest van de maand...

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Verwijderd

Topicstarter
De filmpjes doe ik op school wel (8mbit), misschien iemand die zelf een adsl lite abbo heeft?

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

Wij hier met het bedrijf, en dat werkt perfect.
Lekker surfen, online video bekijken gaat ook goed, en mulitplayer spellen doen we hier niet op het werk. :'(

'Tis er nog nooit uit geklapt, dus ook stabiel in mijn ogen.

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 10:48

BFS

Rude awakening

Willem2 schreef op 13 november 2002 @ 14:51:

Dus download met 27-28Kb/s en upload rond de 6-7Kb/s. Enige nadeel (vind ik zelf) is de download limiet ergens tussen de 1 en 2Gb (maar goed, ben dan ook 100Gb per maand gewend! :-) ).
Niet alle providers hanteren een datalimiet, Tiscali heeft een FUP.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Die upload van 6KB/s kan met sommige multiplay spellen te krap zijn. Ik zelf had veel problemen met Midtown Madness 2 dat meer dan 8KB/s vraagt, maar die problemen waren opgelost na de upload verhoging van een tijdje terug :) (ADSL basic)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
[search=adsl lite]

Hier is genoeg mee te vinden over ADSL Lite :) Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.