Menu systeem Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 15:08
Ik ben op zoek naar een menu systeem van waaruit ik diverse applicaties kan starten zoals een powerpoint presentatie of een eigen geschreven vb programma of een avi bestand via Media Player.
Dit systeem moet werken als een embedded systeem, dat wil zeggen dat alleen de door mij gekozen applicaties beschikbaar mogen zijn. Moet ik hiervoor naar WinXP embedded o.i.d. of is hier software voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hoi :)

Omdat je topic niet voldoet aan FAQ Forumgedrag -> Topicstart en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 gaat het op slot.

dit stukje is ook wel handig om te kennen:
:? Wie gebruikt / wat zijn je ervaringen met dit soort programma's?
Er komen regelmatig topics met de vraag wie er ervaring heeft met bepaalde programma's. 'Wat is de beste defrag tool?', 'Wat is de beste freeware?' of 'Wie kent er een programma dat z'n werk beter doet dat Paint?'. Daar is niets mis mee, er kunnen leuke discussies uit ontstaan. Maar een opsomtopic heeft weinig zin. Als je dus een dergelijke vraag stelt zou je even rekening moeten houden met een aantal punten:
• geef goed aan wat je nu precies zoekt,
• geef aan welke programma's je al hebt geprobeerd,
• geef aan waarom die programma's niet voldeden,
• vraag in je beginpost duidelijk dat de reacties gefundeerd moeten zijn. We hebben weinig aan 'je moet Trillian gebruiken!', vraag om een onderbouwing waarom en wat het beter/slechter doet.

Dit topic is gesloten.