Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mijn vader weer bezig geweest... raamrubber gezocht...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik was een tijdje geleden bezig geweest met een slijptol om een rechthoek uit mijn zijkant van de kast te halen. Helaas ging dit niet zoals ik wilde en was ik gestopt...
tegen me pa gezegd dat ik 2 dagen later op maandag wel een dremel zou halen om het af te maken....

wordt ik zondag ochtend wakker... hoor ik slijptol... kom in de garage...... heeft die ouwe van me mijn kast verpest......

nu zit er onderin mijn kast een boog in mijn rechthoek 8)7 nu heb ik dus eigenlijk raamrubber nodig dat ong 2 cm breed is (U vorm).. iemand enig idee waar ik dat in de buurt van Breda in noord brabant

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

search?

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 15:27

charrel

Cortisol4life..

gewoon een verse lian-li eisen }) Maar nee, probeer het gewoon is bij een bouwmarkt, daar hebben ze vast wel wat wat je als raamrubber kan gebruiken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 13:51:
ik was een tijdje geleden bezig geweest met een slijptol om een rechthoek uit mijn zijkant van de kast te halen. Helaas ging dit niet zoals ik wilde en was ik gestopt...
tegen me pa gezegd dat ik 2 dagen later op maandag wel een dremel zou halen om het af te maken....

wordt ik zondag ochtend wakker... hoor ik slijptol... kom in de garage...... heeft die ouwe van me mijn kast verpest......

nu zit er onderin mijn kast een boog in mijn rechthoek 8)7 nu heb ik dus eigenlijk raamrubber nodig dat ong 2 cm breed is (U vorm).. iemand enig idee waar ik dat in de buurt van Breda in noord brabant
Gewoon nog iets moois van maken...

Verwijderd

Topicstarter
De search kwam niet met concrete plekken waar ik het hier in de omgeving kan halen... zat te hopen dat een mede tweaker uit de buurt hier het toevallig wist

Verwijderd

Tsja, das kl*te ;) , maar ik zou zeggen, een echte tweaker weet der nog wel wat moois van te maken :9

Verwijderd

Hoe had je pa die kast verpest dan, perongeluk een driehoek eruit "geslijptoolt"? 8)7

[quote]
nu zit er onderin mijn kast een boog in mijn rechthoek
[/unquote]

Sawry..klees dat nu pas O-)

Of kon je vader al helemaal niet overweg met die slijptol..? Ik zou iig gewoon als nog met een dremel ongeveer 3 tot 5 mm extra afzagen om zo die lelijke rand weg te halen... ofzow :X

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Leuke vader, volgens mij ben jij de enige met een vrijwillig casemoddende vader (nu nog een vader die weet waar hij mee bezig is :+ )

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 11:20

voodooless

Sound is no voodoo!

Post wat pics }) . Dan kunnen we de schade beter bekijken (en lachen :+ ).

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

En wat ga jij doen voor vaderdag? Zn auto wassen met een schuurspons? })

Orange & Red

• jeffreystegeman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11-2002
C@m!k@z3 schreef op 13 november 2002 @ 14:29:
hehehehe >:) >:) >:) >:)

AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X

Verwijderd

C@m!k@z3 schreef op 13 November 2002 @ 14:29:
met een slijptol een extra window in zn auto maken })

• FitNiX
  • Laatst online: 29-11 23:47
In eindhoven zit er eentje geloof ik

[edit]
[search=raamrubber]
[/edit]

Verwijderd

Topicstarter
aangezien ik al om 2cm u vorm zocht, gaat het om wel wat meer dan een paar mm anders had ik dat idd wel gedaan...

iemand anders hier wel eens soortgelijke probleem gehad?

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Mijn vader mag zijn eigen pc modden. :)

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:36 ]

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:36 ]

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 14:44:
/me zijn ouders modden hun pc altijd software matig.... ik moet hem dan weer unmodden...
ja met kazaa kun je goed modden :/

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 14:44:
Lijkt me een goed bedoelde actie van je vader. Aardig! Jammer dat het niet is wat jij gehoopt had, maar volgens mij ben je vast wel creatief genoeg om er nu iets nog veel mooiers van te maken! Ik had altijd al een kast met een boog in de rechthoek willen hebben!
klopt was zeker goed bedoelt, maar als ik zeg dat het niet gaat, dat hij het dan alsnog gaat proberen....... daar ken ik nie tegen...

ik zeg het toch niet voor niets... |:(

• TheLunatic
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 14:44:
/me zijn ouders modden hun pc altijd software matig.... ik moet hem dan weer unmodden...
formod c: ? :D

Mother, will they like this song?

• eightValve
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Mijn Pa is bankwerker, die ken je wel een raampie laten zagen!! B)

Verwijderd

Topicstarter
eightValve schreef op 13 november 2002 @ 15:14:
Mijn Pa is bankwerker, die ken je wel een raampie laten zagen!! B)
zonde dat het al is gebeurd.......
Pagina: 1