Aquapower: watergekoelde voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Topicstarter
Ik kwam zojuist de duurste 250W voeding ooit gezien tegen: http://217.172.178.216/onlineshop/netzteile.htm zie www.aquacomputer.de -> Shop -> Netzteile

Is dus een watergekoelde voeding. Wel heel sjiek, met interne schakeling die je pomp aanzet en temperatuurbeveiliging enzo. En slechts 200 299 euro :D

Schijnt al een maand of 2 op die site te staan, maar hier heb ik hem nog niet voorbij zien komen...

[ Voor 0% gewijzigd door John_Glenn op 13-11-2002 14:08 . Reden: foutjes... ]

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02 15:38

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Forbidden
You don't have permission to access /onlineshop/index.html on this server. :{ :{

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Verwijderd

linkie doet ut niet...

Forbidden
You don't have permission to access /onlineshop/index.html on this server.

(oeps iemand was me net voor, sorry)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2002 13:47 . Reden: Hmm net te laat ]

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Topicstarter
Heu? ik test t net en hij doet het hier wel (Opera). Even Iexplore zoeken, dan kan ik de link daaruit kopieren.

edit: er zit een script in die pagina - hij probeert de bovenframe te laden. Als je op Back en dan op Stop ramt zie je t wel.

edit2: betere tip: ga naar www.aquacomputer.de en dan naar Shop en Netzteile...

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Gewoon ff de link openen en op stop rammen als je wat ziet.
Er zit een of andere auto-refresh op...

Btw, hij kost 299 euro, niet 200 :P

Beetje overkill lijkt me. Als je een stille voeding wil koop je een stille of zet je er zelf een nieuwe fan in. 250W is sowieso nogal weinig voor de meeste pc's.

Verwijderd

Forbidden

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.19 Server at server4free.de Port 80

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:48
Komt omdat de url van de shop is, moeten jullie even naar www.aqua-computer.de gaan, daar naar Shop .. kom je op hetzelfde uit...

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 13:55:
Forbidden

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.19 Server at server4free.de Port 80
Gast, lees de draad voor je blaat... het antwoord is al 2x gegeven (inmiddels 3x, maar die laatste kwam pas na jouw reply). :z

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Topicstarter
Pfff, tis echt oplichterij! Er stond dus dat ze hem in samenwerking met Engelking hadden ontworpen. Ik bij Engelking kijken, staat daar precies dezelfde voeding zonder koeling. Dus die gasten hebben een voeding genomen die geen koeling nodig heeft, en hebben daar even een waterkoelblok op geplakt!!! Lekker makkelijk; ze hebben niet eens hoeven testen of de koeling voldoende was! Nou ja, een relais toevoegen voor de waterpomp is ook nog even werk... maar voor 299 euro wel lucratief denk ik.

Zie hier: http://www.engelking-elek...rod.php?group=pps&lang=de (het is de onderste dus).

• Bestiole
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
TJa het lijkt er inderdaad op.... en duur is ie inderdaad , kun je beter de versie zonder waterkoeling direkt van engelking nemen.

Me, myself & I

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 19:19
Zelf een voeding modificeren kost je misschien 25,- en dat is al aan de hoge kant.

Verwijderd

Je hebt toch geen aars meer aan een 250 Watter? Hij mag dan wel watergekoeld zijn, maar ik heb toch liever een krachtigere Enermax ofzo.
Pagina: 1