Toon posts:

Rechten in Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat ik 2 windows 2000 domijnen heb met daar tussen een trust relatie. Dit werkt allemaal perfect maar ik kan geen rechten toekennen aan gebruikers of groepen voor het andere domijn te gebruiken.

Mijn vraag daarom is:

Moeten de domijnen met elkaar gesynchroniseerd worden? en Hoelang duurt dat ongeveer?
Als er nog andere oplossingen zijn voor dit probleem is het antwoord van harte welkom natuurlijk :9

Het is wel gelukt in exchange!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 13:20:
Het probleem is dat ik 2 windows 2000 domijnen heb met daar tussen een trust relatie. Dit werkt allemaal perfect maar ik kan geen rechten toekennen aan gebruikers of groepen voor het andere domijn te gebruiken.

Mijn vraag daarom is:

Moeten de domijnen met elkaar gesynchroniseerd worden? en Hoelang duurt dat ongeveer?
Als er nog andere oplossingen zijn voor dit probleem is het antwoord van harte welkom natuurlijk :9

Het is wel gelukt in exchange!
idd ff syngroniseren, hoelang dit duurt is afhangklijk van het aantal data (gebruikers etc.)

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Kan dit handmatig getriggerd worden? , en waar moet dat dan gebeuren?

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
sites & services dc zoeken rechtermuisknop replicate now

Verwijderd

Topicstarter
Replicate now staat niet tussen de opties als ik rechtermuisknop gebruikt. Wat nu??? :'(

Kan ik ook een nieuwe domaincontroller toevoegen als de domijnen fysiek niet in verbinding staan met elkaar. (En Waar doe ik dat?)?

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:21

Xtremelead