Creative Soundworks + rare geluidjes :?

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 20:52
Als ik niks aan het beluisteren ben dan hoor ik soms een paar rare geluidjes uit de speakers. zo van: tut tuut tut (heel snel)

en vandaag deed hij dat opeens veel langer, aan een stuk door.

wat is dit?? test ie dan of de speakers het nog doen ofso?

Verwijderd

FPS1000 of de FPS?? Is bekend, subwoofer is niet goed afgeschermd. Probeer hem om te ruilen via Creative.

Verwijderd

Ligt er een beetje aan hoe hard dat is, maar soms zitten er wel 's wat stoorsignalen op het lichtnet.
En vooral als je je spulletje niet goed geaard hebt, dan kan je daar lekker in mee gaan.
Mijn geluidskaart ging helemaal leip vorige week toen ik van een AMD450 over ging op een Duron 700 die ik meteen naar 1GHz geslingerd heb. Kreeg ik nonstop gekraak na een tijdje film kijken enzo. Bleek m'n ontbrekende aarding op m'n stopcontact de boosdoener!
Ik meette schommelend tussen de 5 en 40 Volt spanning tussen de aarde van m'n verdeeldoos (in wandcontact zat GEEN aarde) en de CVleiding.. ;-)

• leo2222
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:13
Ik had ook zoiets met de FPS1000.
Als ik mijn pc uit zette en mijn boxen niet kreeg ik een of ander vage zender er door.

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
je moet je gsm ook niet zo dichtbij je boxen leggen :D

Verwijderd

Hehehe.. Die van die GSM is inderdaad wel een goeie ja..
Maar dat zou ie zelf toch wel kunnen verzinnen he? :D

Ja autoalarm uitzetten kan ook helpen als je tuutuut hoort.. ;)

• RelaXXinG
Mijn GSM ligt dus inderdaad bij de comp
hahahahaha!!!!! :) :) :)

dus dat is het? :?:)

• doubleduh
  • Niet online
bij mij altijd wel. als ie te dicht bij mijn boxen ligt gaan die boxen (ja, ook CSW1000) een paar seconden voor een call/sms al lopen piepen :)...

dat werkt ook goed met vaste telefoons/tv's/wekkers enz...

• RelaXXinG
ok thnx.
is het schadelijk voor de boxen??

• doubleduh
  • Niet online
ik hoop het niet :O

de mijne maken dat geluid al maanden, en ze doen het nog steeds.

ik vind het best handig eigenlijk, als je gebeld wordt kan je lekker snel opnemen :)

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
vooral bij libertel is dat erg handig..wordt je telefoon om de zoveel minuten gepolst ofzo...hoor het zelfs als ik mijn minidisc op heb( komt het geluid over mijn koptelefoon :) )

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Wat jij hoort komt volgens mij niet alleen bij de FPS-1000 voor hoor. Het is zeg maar zo, dat als je de speakers op een hoog volume zet en je hebt geen geluid aanstaan, dan hoor je allerlei geluiden van de PC erdoorheen lijkt het wel. Bv. als je harddisk activiteit hebt, hoor je vage hoge toontjes over de speakers. En je kunt ook de toeren/activiteit van je CD-ROM drive over de speakers horen, maar dit kun je verhelpen door in Volumeregeling de CD-Audio op "Dempen" te zetten. Voor dat andere is geen remedie voor zover ik weet, het is ook bij alle speakers zo, alleen bij redelijk goeie zoals de Creative valt het meer op, omdat die meer vermogen hebben en beter hoge tonen weergave.

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Nou, mn broertje heeft zo'n setje van creative, en sávonds hoort hij er gewoon een duitse radio zneder er doorheen.

Ik heb er nu ook een kado gekregen, en ik hoor storing door die stomme dingen. :( bis zwaar balen.

Liep eigenlijk te denken of het aan de bedrading lag.
Pagina: 1