Wat ik regelmatig zie dat bedrijven moeite hebben met linux.
1. Ze zien het toch als een hobby OS ipv een volwassen OS.
2. Ze moeten evt kennis in huis halen wat denken hun veel meer moeite kost.
3. De ontwetendheid.
4. Support is er niet.
Dit zijn dingen die ik regelmatig hoor en dan linux moet laten zien dat het sneller beter sneller stabieler is en meer kan voor weining ƒ
Nu heb ik bij een overheidsinstantie wat servers draaien en daar zijn ze reuze blij met deze doosies maar toch heeft het lang geduurt voordat het echt geaccepteerd werd.
Ook bij mij werkgever draait een doos die met moeite in het pand kwam .
Wat is jullie ervaring met linux en het bedrijfsleven wat zijn jullie oplossingen wat doen jullie het meest met linux doosies bv internet/intranet mrtg ftp samba etc wat draait er het meest op linux dozen in het bedrijfsleven.
Mischien een intressante poll ?
tnx
1. Ze zien het toch als een hobby OS ipv een volwassen OS.
2. Ze moeten evt kennis in huis halen wat denken hun veel meer moeite kost.
3. De ontwetendheid.
4. Support is er niet.
Dit zijn dingen die ik regelmatig hoor en dan linux moet laten zien dat het sneller beter sneller stabieler is en meer kan voor weining ƒ
Nu heb ik bij een overheidsinstantie wat servers draaien en daar zijn ze reuze blij met deze doosies maar toch heeft het lang geduurt voordat het echt geaccepteerd werd.
Ook bij mij werkgever draait een doos die met moeite in het pand kwam .
Wat is jullie ervaring met linux en het bedrijfsleven wat zijn jullie oplossingen wat doen jullie het meest met linux doosies bv internet/intranet mrtg ftp samba etc wat draait er het meest op linux dozen in het bedrijfsleven.
Mischien een intressante poll ?
tnx