Toon posts:

Gezocht: Hardware leverancier...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een rare vraag. Maar ik waag hem toch te stellen.

Sinds kort hebben wij een eigen bedrijfje, liep leuk elke maand wat klanten enz. Nu paar maanden verder is het elke week wat klanten en groeit alles erg snel. Normaal kochten we systemen in bij paradigit of bij regenboog enz. Maar ik was me nu af aan het vragen om zoiets bij een grote exporteur te kopen. Of bij een grote iemand die leuke prijzen heeft een goede dienstverlening heeft. Hoe zou ik hier naar kunnen zoeken of welke wegen moet ik inslaan?

webwatcher

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:39

Arno

PF5A

Je zou kunnen beginnen bij google.com :Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zelf als wat ondernomen?

• MrG
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 09:38

MrG

Als ik het goed begrijp wil je dus zelf zoveel mogelijk winst maken. Dat is jammer, misschien moet je je grens verleggen naar prestatiegerichte machines en kiezen voor A-merken. Ik zou zelf kiezen om alle met IBM of Compaq te doen.

Probeer eens de wat grotere tokos zoals infoproducts, pluz, ingrammicro. etc.

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 17:31
Kijk eens even bij ECL.nl. Goede distributeur, korte levertijden. Bij goede cijfers betaling op factuur.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ja ik heb zelf al ondernomen.. en gezocht.. japan, tokio enz kom je dan via via uit. Maar dat is nu voor ons te ver weg. En ik wil niet genoeg winst maken, genoeg om te leven en te genieten maar geen woeker prijzen
Pagina: 1