Toon posts:

Asus A7N8X nVidia nForce2-ST

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje,

Ik wil een nieuw moederbord en nou wil ik eigenlijk een XP-2400+ in combinatie met een nForce2 moederbord.

Na het lezen van een review op Tomshardware is mij oog gevallen op Asus A7N8X(nVidia nForce2-ST).

Maar hij is alleen te krijgen bij Alternate volgens de pricewatch. Bovendien niet echt goedkoop, al gaaat het me daar niet echt om hoor.

Mijn vraag is nu eigenlijk, hoe zit het nou met de verkrijgbaarheid van de nForce2 borden? Duurt het nog lang voordat er concurerende prijzen komen en is het verstandig om zo'n bordje aaan te schaffen terwijl die dus net uit is?

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
misschien handig om een winkel te contacten....

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

nForce2 plankjes zijn inderdaad "brand new". Ze zijn momenteel min of meer massaal in The States en Japan te verkrijgen. Nederland komt enkele weken later aan de beurt (binnen 2 weken zullen wel redelijk wat winkels hem hebben). Maar ik zou overigens niet vreemd opkijken als die ene plankje bij Alternate een zgn "pre-order plankje" is.

Maar verder vind ik zo'n topic niet echt ergens op slaan. Dat geldt namelijk voor élk moederbord dat recentelijk op de markt is gegooid. Op den duur zullen meer winkeliers hem hebben en dan pas zullen de prijzen concurrerend zijn.. Ergo: gewoon geduld hebben en eventjes tegenaan kijken :Y)

Dit topic is gesloten.