Toon posts:

Auw dat deed pijn!

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Messchien beetje teveel voor een topic, maar ooit wel is je vinger midden in een 6000 rpm fan gekregen, terwijl ik dit type zitten er allemaal druppels bloed op me toetsenbord.

Moraal: tweaking is a dangerous business :)

ps. iemand een plijster voor me dit doet verdomd pijn

Verwijderd

--> HK :? :)

Ik heb m'n vinger een keer in een blacklabel fan gestoken.. ;(

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-02 20:31

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Is me ook gebeurd, in een orb cooler, alleen brak toen een van de bladen van de fan af. Dat geeft een partij herrie als zon'n ding uit balans is :) :)

Atari 4 ff'r 😊

• Perconte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:03
Man hou op ik kan et me nog als de dag van gister herinneren dat mijn liefe vingertje in men Volcano 7+ kwam die lekker po volle toeren stond te brullen. (dus 6800 toeren)
Met andere woorden nooit wijzen naar je koeler als je met vrienden bent

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 10:07
Bij mij kwam een keertje per ongeluk een audiokabel in mijn fan van d voeding en het was *tsjak* en er zat geen stekker meer aan maar die lag dus in mijn voeding :P

Leeg

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Da's niet slim. Ik raak zelf vaak ook per ongeluk de bladen van een van m'n (draaiende) fans aan, maar heb gelukkig nog nooit schade opgelopen. :) Toch maar een keer een paar fanguards kopen.

Verwijderd

Ik heb een Dragon Orb op 7000 rpm per ongeluk mogen voelen. Stukje huis van mn vinger afgeslagen.

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik heb het ook wel eens gehad, alleen gelukkig was het een Papst@1500 RPM ;)

• Perconte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:03
U lucky bastard :9 (KutKip)

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:53
ik wou een ups ombouwen om te gebruiken voor 220 apparaten als draagbare stroomvoorziening (zit een accu in met 12-220 converter) na een tijdje dat ding op een stekker blok gebouwd ik hem aanzetten terwijl ik de stekker van het blok vasthield resultaat:AUWUAU deed behoorlijk zeer 220 op me poot.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:08

AcouSE

Swedish Chef

daar heb je dus fanguards voor... hoef je meteen geen hk-topics meer te openen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.