Toon posts:

Newszilla problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het idee dat de nieuwsserver van XS4ALL de laatste paar dagen grote problemen heeft met het doorgeven van de binaries.

Hebben meer mensen dit idee / deze ervaring?
Ofeeh.. een idee wat er eventueel mis is? De website van XS4ALL rept er geen woord over, maar dat komt omdat de nieuwsserver niet officieel ondersteunt wordt.

• Ivion
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04 22:24

Ivion

Mame Chishiki

Ik heb ook al een paar weken last van veel incomplete binaries...jammer, want NewsZilla is (was :D, alleen dat is nu nog een beetje voorbarig, volgens mij komt het wel allemaal goed ^_^) gewoon een erg goede newsserver.
En ik heb niks gelezen over waarom die problemen er zijn, wel heb ik vanuit 2de hand vernomen dat ook veel andere newsservers op dit moment brak zijn, maar dat kan ik dus niet bevestigen. :)

This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 10:57

Crazy D

I think we should take a look.

Er lijken idd een hoop incomplete binaries te zijn vandaag. Maar ja dat kan ook komen door een overload aan binary postings, aangezien er een beperkte ruimte is, en als die vol is....
Overigens heb ik met giganews geen enkel probleem, dus ik denk dat t wel iets van newszilla is...

Exact expert nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondertussen alweer vernomen dat er een upgrade is gedaan op de server die niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd.
M.a.w.: er zijn inderdaad problemen, er wordt aan gewerkt.

Afwachten dus :/