ATI Rage 128 Ultra i.s.m. Need for Speed: Hot Pursuit 2

Pagina: 1
Acties:

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 19:04
Tja, dat wil tot nu toe niet echt werken. Toch denk ik dat het wel kan. Ik heb de nieuwste drivers inmiddels neergehaald. Ik heb geen ervaring verder met zulke kaarten, maar ik mis bijvoorbeeld al de mogelijkheid tot het instellen van veel zaken zoals bij Nvidia kaarten wel kan bij "beeldscherminstellingen->geavanceerd".

Ik krijg wel beeld in het spel zef, ook de framerate valt in het geheel niet tegen. De helft van het beeld ziet er aardig goed uit, maar de andere helft is 1 grote brij van rotzooi :D Het lijkt erop dat daar een bepaalde lichtinval zit, die nu door andere gekkigheden opgevuld wordt (T&L probleem???). Ook heb ik alle instellingen in het spel al zo laag mogelijk gezet.

Weet iemand van jullie hier misschien nog iets zinnigs over te zeggen?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wouter76 schreef op 13 november 2002 @ 10:55:
Tja, dat wil tot nu toe niet echt werken. Toch denk ik dat het wel kan. Ik heb de nieuwste drivers inmiddels neergehaald. Ik heb geen ervaring verder met zulke kaarten, maar ik mis bijvoorbeeld al de mogelijkheid tot het instellen van veel zaken zoals bij Nvidia kaarten wel kan bij "beeldscherminstellingen->geavanceerd".
Weet iemand van jullie hier misschien nog iets zinnigs over te zeggen?
In een aantal drivers van ATI zit het control panel er niet bij, die zul je los moeten downloaden en installeren, dan kun je het ook gewoon instellen.

Wil je trouwens eens een screenshot maken van je probleem? :?

🌞🍃

• Eindbaas
hoe maak ik een screenshot? en hoe heet dat control panel, ik heb het nergens zien staan op de ATI site.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wouter76 schreef op 13 november 2002 @ 11:32:
hoe maak ik een screenshot? en hoe heet dat control panel, ik heb het nergens zien staan op de ATI site.
Ik zie hem idd ook niet voor je videokaart staan :o

Screenshot gaat gewoon met printscreen en plakken in paint ofzoiets. Of met een extern progsel zoals Capture.

[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 13-11-2002 12:03 . Reden: betere link ]

🌞🍃

• Eindbaas
Nou drie plaatjes zeggen meer als duizend woorden :)

Hier het menu, je had hier een soort van 3D weergave van het circuit moeten zien:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.a.devries/nfs1.jpg

En dan nu in het spel zelf, wederom komt de rommel uit de linkerbovenhoek zo te zien:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.a.devries/nfs2.jpg

En nog een screenshotje vanuit de auto zelf, het is wel iets beter, maar het blijft een bende :D
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.a.devries/nfs3.jpg

nog even wat extra info:

CPU: P4 1,7Ghz
VGA: ATI Rage 128 Ultra
Mem: 256mb

[ Voor 0% gewijzigd door Eindbaas op 13-11-2002 12:07 . Reden: screenshots geplaatst ]

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Het ziet er meer naar uit dat je kaart het gewoon niet aan kan :P Meer zinnigs kan ik er niet over zeggen, sorry :)
Probeer anders een oudere driver te installeren, wil ook nog wel 's werken.
Anders is het denk ik een hardware probleem. Is de kaart een keer overhit geweest of?

If you can't beat them, buy them !

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 07:45
misschien een update naar SP3 een tip?
ik had hetzelfde met NFS 5 Porsche, sp2 erop en runnen :)
maar maybe jij dan SP3 proberen?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Eindbaas
ik ga het morgen nog eens proberen met SP3, ik hou jullie op de hoogte :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AMDFreak

Intel is zo..

Volgens mij hebbie de verkeerde crack gebruikt.. die standaard op de cd zit krijg je idd dat resultaat :p

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Eindbaas
SP3 geeft geen verbetering...

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Apoca

Array Technology Industry

Denk toch echt dat de videokaart het allemaal niet meer trekt hoor :P en ja nieuwe drivers kun je wel testen maar denk dat een andere kaart meer licht in de duisternis brengt :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

• Eindbaas
ja, ik ben nu onderhand ook wle van mening dat die kaart het niet trekt, maar ik heb door die actie van SP3 in ieder geval wel Need for Speed 3 aan de gang gekregen onder Win2K.... :) Jammer dat NFS4:HS het nog steeds niet doet...
Pagina: 1