Ok ik heb een heel vaag probleem.
Ik heb een tijdje geleden een GF4 TI4200(Gainward) gekocht, na installatie had ik in Medal Of Honor (MOH) een probleem.
Als ik een server joinde kreeg ik gelijk een 999 ping en ik kreeg geen info meer van de server. Als ik dan naar het mainmenu ging hoorde ik weer geluid van het spel, m.a.w. de verbinding was er weer. Vervolgens klikte ik op "back to game" en toen had ik heel even verbinding maar hij knalde binnen notime weer naar 999.
Ik heb dit probleem toen opgelost door AGP op 2X te zetten i.p.v. 4X.
Maar nu heb ik het probleem weer. Het gebeurde na de installatie van MOH SpearHead en de nieuwste (official) detonator drivers, (ik heb eerst de oude detonators eraf gehaald en vervolgens de nieuwe erop gezet).
Sindsdien heb ik het volgende gedaan, zonder resultaat.
--De oude (goede) detonators erop gezet.
--WindowsXP opnieuw erop gezet.
--Allerlei andere detonators erop gezet (41.03 is wat ik er nu op heb).
--Bios naar defaults gezet en daarna de AGP op 2x gezet.
--Nieuwe drivers voor mijn Audigy, je moet toch wat
--Alle coolers gecontroleerd (draaiden heel hard
) en alle kaarten opnieuw in de sloten gedrukt.
Ik weet het niet meer
Aangezien mijn oude probleem wat hier veel op lijkt te maken heeft gehad met mijn videokaart, lijkt het me logisch dat ik het hier moet zoeken.
Mijn PC specs:
ASUS TUSL2C
512 Mb geheugen
Celeron 1.2 Ghz (so shoot me
)
GF4 Ti4200
Audigy Player
Adaptec SCSI (2904)
Dolphin ISDNkaart
350Watt voeding (nieuw)
Alle tips zijn welkom en ik ben iedereen die meedenkt bij voorbaat al heel dankbaar!
Edit: ik heb ook detonator versie 31.40 eens geprobeerd, zelfde probleem.
Ik heb een tijdje geleden een GF4 TI4200(Gainward) gekocht, na installatie had ik in Medal Of Honor (MOH) een probleem.
Als ik een server joinde kreeg ik gelijk een 999 ping en ik kreeg geen info meer van de server. Als ik dan naar het mainmenu ging hoorde ik weer geluid van het spel, m.a.w. de verbinding was er weer. Vervolgens klikte ik op "back to game" en toen had ik heel even verbinding maar hij knalde binnen notime weer naar 999.
Ik heb dit probleem toen opgelost door AGP op 2X te zetten i.p.v. 4X.
Maar nu heb ik het probleem weer. Het gebeurde na de installatie van MOH SpearHead en de nieuwste (official) detonator drivers, (ik heb eerst de oude detonators eraf gehaald en vervolgens de nieuwe erop gezet).
Sindsdien heb ik het volgende gedaan, zonder resultaat.
--De oude (goede) detonators erop gezet.
--WindowsXP opnieuw erop gezet.
--Allerlei andere detonators erop gezet (41.03 is wat ik er nu op heb).
--Bios naar defaults gezet en daarna de AGP op 2x gezet.
--Nieuwe drivers voor mijn Audigy, je moet toch wat
--Alle coolers gecontroleerd (draaiden heel hard
Ik weet het niet meer
Aangezien mijn oude probleem wat hier veel op lijkt te maken heeft gehad met mijn videokaart, lijkt het me logisch dat ik het hier moet zoeken.
Mijn PC specs:
ASUS TUSL2C
512 Mb geheugen
Celeron 1.2 Ghz (so shoot me
GF4 Ti4200
Audigy Player
Adaptec SCSI (2904)
Dolphin ISDNkaart
350Watt voeding (nieuw)
Alle tips zijn welkom en ik ben iedereen die meedenkt bij voorbaat al heel dankbaar!
Edit: ik heb ook detonator versie 31.40 eens geprobeerd, zelfde probleem.
[ Voor 0% gewijzigd door hce_nl op 13-11-2002 12:10 . Reden: Nieuwe info ]
BorgDOS 5.0: Assimilate another (Y/N)?