Hop,hop,hop!
wat denk je ervan om eens bij xs4all te kijken of er een storing is.
Ze hebben daar deze pagina voor gemaakt
Ze hebben daar deze pagina voor gemaakt
En wat lezen we op de link van larsemanneke hierboven? Juist, dit:
En als mijn topografische kennis me niet in de steek laat valt Gouda onder "regio leiden".
http://www.xs4all.nl/nieuws/storingen/showreport.php3?id=550In de regio's Leiden, Tiel, Culemborg en Veghel komt het voor dat
klanten geen line sync hebben. KPN heeft het probleem in onderzoek.
Onze excuses voor het ongemak
En als mijn topografische kennis me niet in de steek laat valt Gouda onder "regio leiden".
Virussen? Scan ze hier!
Niet echt dus, ik heb daar al gekeken. Leiden is 45 minuten rijden! Gouda is 0182 leiden is 071
Het grappige is, dat als ik de kpn bel (die het in onderzoek hebben) dan wordt ik verwezen naar mijn provider
Het grappige is, dat als ik de kpn bel (die het in onderzoek hebben) dan wordt ik verwezen naar mijn provider
Hop,hop,hop!
een vriend van me woont in gouda die heeft nergens last van..
(vlak bij de reewijkse plassen (hoe je dat ook schrijft
))
(vlak bij de reewijkse plassen (hoe je dat ook schrijft
Audi A8 W12 6.0
Damn!
Ik begin een beetje te balen. Van de KPN en XS4all hoef ik tot op heden ook niks te verw88 geloof ik. Beiden wijzen met een vinger naar elkaar.
Ik begin een beetje te balen. Van de KPN en XS4all hoef ik tot op heden ook niks te verw88 geloof ik. Beiden wijzen met een vinger naar elkaar.
Hop,hop,hop!
delyver schreef op 13 november 2002 @ 10:47:
een vriend van me woont in gouda die heeft nergens last van..
(vlak bij de reeuwijkse plassen (hoe je dat ook schrijft))
Leg gerust eerst even je probleem uit!basset schreef op 13 november 2002 @ 10:52:
Damn!
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Er is een linesync probleem, maar regio Gouda staat er dus niet bij. Maar goed met een beetje geluk doet het vanavond het weer.
Wat gewoon bizar is, is als je kpn belt en je kiest voor de optie problemen met MXstream, dan zeg dat lieve stemmetje, "neem contact op met je provider" En als je XS4all belt kunnen ze alleen zeggen dat de kpn een probleem heeft.
Verder is het geen ramp geloof ik, want ik heb nu adsl 2 jaar en het is voor het eerst dat ik 2 dagen problemen heb, maar net nu ik het nodig had viel het uit
En het gaat idd over linesync problemen, maar heel de omgeving Gouda stond er niet bij en een vriend die planet heeft had geen problemen.
Maar ja, wat ik al zei....misschien vanavond weer.
Wat gewoon bizar is, is als je kpn belt en je kiest voor de optie problemen met MXstream, dan zeg dat lieve stemmetje, "neem contact op met je provider" En als je XS4all belt kunnen ze alleen zeggen dat de kpn een probleem heeft.
Verder is het geen ramp geloof ik, want ik heb nu adsl 2 jaar en het is voor het eerst dat ik 2 dagen problemen heb, maar net nu ik het nodig had viel het uit
Maar ja, wat ik al zei....misschien vanavond weer.
Hop,hop,hop!
Ja precies je hebt een linesync probleem. Dus dit is geen probleem van XS4ALL. Bel KPN maar weer es
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Hier kunnen we je zo niet bij helpen. Het probleem ligt waarschijnlijk bij de KPN, dus je zult hun moeten gaan lastigvallen 
Succes !
Succes !
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()