Zorg ervoor dat onMouseOver de property CursorType van het object 1 is.
het is een beeld dat ik als knop gebruik, er is geen onMouseOver property alleen een Mouse Pointer property en daar kan ik tussen 15 cursors kiezen maar deze staat er niet tussen.El_BingO schreef op 13 november 2002 @ 10:34:
Zorg ervoor dat onMouseOver de property CursorType van het object 1 is.
Hij is ongetwijfeld "ergens" uit windows te rippen, maar ik ben m ooit eens los tegengekomen... hand.ico
Exact expert nodig?
Thnx, hier kan ik het wel mee doenCrazy_D schreef op 13 November 2002 @ 10:43:
Hij is ongetwijfeld "ergens" uit windows te rippen, maar ik ben m ooit eens los tegengekomen... hand.ico
Nadeel van dat handje is dat je de schaduw mist onder Win2K en XP.
Ik heb een hyperlink usercontrol gemaakt dat dat oploste: ik check de Windows versie, en als het 2K of XP is gebruik ik Windows' interne cursor (die is met een API call op te vragen), in andere gevallen gebruik ik dat hand cursortje. Ik zal hem zo even opzoeken en uploaden
Het controltje handelt verder ook muisbewegingen af (hij kan automagisch underlinen als je erover hovert, en hij heeft MouseEnter en MouseExit events, die VB standaard niet heeft).
[edit]
Hier te downloaden
Ik heb een hyperlink usercontrol gemaakt dat dat oploste: ik check de Windows versie, en als het 2K of XP is gebruik ik Windows' interne cursor (die is met een API call op te vragen), in andere gevallen gebruik ik dat hand cursortje. Ik zal hem zo even opzoeken en uploaden
Het controltje handelt verder ook muisbewegingen af (hij kan automagisch underlinen als je erover hovert, en hij heeft MouseEnter en MouseExit events, die VB standaard niet heeft).
[edit]
Hier te downloaden
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Pagina: 1