Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Je zult iets meer info moeten geven dan alleen BH6.
Verder heb je al nieuwste bios ervoor geflashed?
Nee, doet dat eens.
Ja, dan zou derde memslot wel eens gewoon niet kunnen werken
Kijk dan of je ipv 128 blokken 256 blokken erin kan zetten.
Verder heb je al nieuwste bios ervoor geflashed?
Nee, doet dat eens.
Ja, dan zou derde memslot wel eens gewoon niet kunnen werken
Kijk dan of je ipv 128 blokken 256 blokken erin kan zetten.
Verwijderd
Waarschijnlijk ondersteund ie niet meer dan 4 "zijden". Je kunt daarvoor het beste in de handleiding kijken. Staat dacht ik ook in de FAQ waardoor dit veroorzaakt wordt.
Denk niet dat dat het geval is-Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 10:09:
Waarschijnlijk ondersteund ie niet meer dan 4 "zijden". Je kunt daarvoor het beste in de handleiding kijken. Staat dacht ik ook in de FAQ waardoor dit veroorzaakt wordt.
Daar zouden dus ook maar 4 zijden in gebruik zijn, dus dit klinkt als een dood slotOok als ik slot 1 en 3 gebruik, werkt het derde slot niet.
Oslik blyat! Oslik!
4 jaar in gebruik zeg je, misschien heeft het 3e slot in al die tijd flink wat stof gevangen. Blaas 'm eens goed uit, you never know.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Is dat bankje niet toevallig een beetje tegen "bouble sided" geheugen? Dus dat ie alleen dimmetjes pakt met de chips aan een kant?
Verwijderd
Oeps, niet helemaal goed gelezendion_b schreef op 13 November 2002 @ 11:45:
[...]
Daar zouden dus ook maar 4 zijden in gebruik zijn, dus dit klinkt als een dood slot
Maaruh wat flipke zegt zou best wel zo kunnen zijn, heb ik iig vaker gezien
vier jaar dan wordt het volgens mij och wel eens hoog tijd om dat beestje te promoveren to server en een mooie upgrade te maken.
ik bedoel de koeling voor een dik 2400+ systeem heb je al
ik bedoel de koeling voor een dik 2400+ systeem heb je al
weet iemand nog een leuke signature?
Verwijderd
Ik heb een Asus P2L97S, met een soortgelijk probleem. Zelfs nog iets ingewikkelder.... Dit bordje heeft altijd prima gedraaid bij een kennis met 92 MB RAM, verdeeld over slot 1 (64 MB) en slot 2 (32 MB). Kennis wilde iets anders, en ik heb z'n PC geupgrade. Ik vond het een leuk bordje (onboard scsi) om zelf te gebruiken. Ik heb nu dus het probleem, dat hij alleen maar RAM ziet in slot 1. Ik heb er overigens nieuw RAM voor gekocht, nu zit er in slot 1 256 MB en in slot 2 en 3 ieder 128 MB, maar die laatste 2 ziet hij dus niet, terwijl in slot 2 eigenlijk altijd RAM gezeten heeft. Vreemd.....
Standaard zou mijn CUBX (het ASUS broertje van de BH6) 3 dubbelzijdige, 4 enkelzijdige of 2 dubbelzijdige en 2 enkelzijdige repen moeten slikken. Dat zijn dan ook de grenzen van de BX chipset als ik me niet vergis. Maw DS in het derde slot zou an sich geen probleem moeten zijn. Ik neig naar de stof-in-slot hypothese.Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 11:53:
Is dat bankje niet toevallig een beetje tegen "bouble sided" geheugen? Dus dat ie alleen dimmetjes pakt met de chips aan een kant?
Oslik blyat! Oslik!
bedankt voor de tips, ik zal (zodra ik weer thuis ben) eens gaan schoonmaken.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 21:59:
Ik heb een Asus P2L97S, met een soortgelijk probleem. Zelfs nog iets ingewikkelder.... Dit bordje heeft altijd prima gedraaid bij een kennis met 92 MB RAM, verdeeld over slot 1 (64 MB) en slot 2 (32 MB). Kennis wilde iets anders, en ik heb z'n PC geupgrade. Ik vond het een leuk bordje (onboard scsi) om zelf te gebruiken. Ik heb nu dus het probleem, dat hij alleen maar RAM ziet in slot 1. Ik heb er overigens nieuw RAM voor gekocht, nu zit er in slot 1 256 MB en in slot 2 en 3 ieder 128 MB, maar die laatste 2 ziet hij dus niet, terwijl in slot 2 eigenlijk altijd RAM gezeten heeft. Vreemd.....
Tijdens de POST zie je dus 256MB totaal? Dat hij slot 1 & 2 niet ziet kan niet omdat dat LX bord geen eens 256Mb in één slot kan hebben (128MB is de max), dus zie je van elk slot een deel (overal de helft van hoogstwaarschijnlijk). Wat voor DIMM's zijn het: hoeveel chips en wat staat er op de chips?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
De BX ondersteunt 8 rijen SDRAM (zowel normaal als ECC/registred) en 6 rijen EDO. Wat je noemt geldt voor de Intel 815 series (6 rijen)dion_b schreef op 13 november 2002 @ 22:19:
Standaard zou mijn CUBX (het ASUS broertje van de BH6) 3 dubbelzijdige, 4 enkelzijdige of 2 dubbelzijdige en 2 enkelzijdige repen moeten slikken. Dat zijn dan ook de grenzen van de BX chipset als ik me niet vergis. Maw DS in het derde slot zou an sich geen probleem moeten zijn. Ik neig naar de stof-in-slot hypothese.
Pagina: 1