Ik heb pas dus die geforce kaart gekocht, en het ding werkte eerst in windows 98 wel, maar in windows xp niet (dual boot). Bij elk willekeurig spel dat ik opstartte in windowsxp crashte het meteen, of na een paar minuten spelen, spel staat stil, ik kan er nog uit dmv. ctrl-alt-del. in windows98 gingen alle spellen als een treintje.
Nadat ik mijn pc geformatteerd en herinstalleerd had, wederom dual boot met windows98 en windowsXp had ik in beide bestureingssystemen hetzelfde probleem, alleen in windows98 werken de spellen meestal iets langer voordat ze xrashen dan in windowsxp, maar bij windows98 moet ik ook meteen resetten.
de fabrikant van de videokaart kon mij alleen vertellen, dat er wel eens IETS kapot zou kunne zijn (en bedankt), en de maker van mijn moederbord wist het ook niet )neem maar contact op met de maker van de videokaart), dus ik ben benieuwd of jullie er uit komen.
specs:
AMD athlon 1.3 gig.
OnBOARD (blaat) AC97.
pinnacle studio PCTV kaart.
family ethernet adapter
56k modempje.
VIA KT 133 chipset.
.:[MAITREYA]:.
Nadat ik mijn pc geformatteerd en herinstalleerd had, wederom dual boot met windows98 en windowsXp had ik in beide bestureingssystemen hetzelfde probleem, alleen in windows98 werken de spellen meestal iets langer voordat ze xrashen dan in windowsxp, maar bij windows98 moet ik ook meteen resetten.
de fabrikant van de videokaart kon mij alleen vertellen, dat er wel eens IETS kapot zou kunne zijn (en bedankt), en de maker van mijn moederbord wist het ook niet )neem maar contact op met de maker van de videokaart), dus ik ben benieuwd of jullie er uit komen.
specs:
AMD athlon 1.3 gig.
OnBOARD (blaat) AC97.
pinnacle studio PCTV kaart.
family ethernet adapter
56k modempje.
VIA KT 133 chipset.
.:[MAITREYA]:.