Volumeknopje T68i al kapot?!

Pagina: 1
Acties:

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Vanmorgen wilde ik tijdens het bellen het volume aanpassen en ineens had ik dat iele knopje plakken aan m'n vinger. Volgens mij is een pinnetje afgebroken, maar nu wil ik natuurlijk niet dat ding opsturen naar het servicecenter en hem pas 3 weken daarna terugkrijgen.

Het toestel is gekocht bij GSM.nl, heeft iemand ervaring met de afhandeling van dit soort "reparaties".

:(

ps: dacht dat een Nokia al niets kon hebben ;(

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Dan heb je erg veel pech :P Ik heb er nooit last van gehad. M'n T68i is zelfs meer malen van flinke hoogte (>1,4m) op de stenen gedonderd en er is nooit wat mis mee geweest

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 13:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

dit is een Ericsson service point

The Phone House
Wolfstraat 11
6211 CM MAASTRICHT
Telefoon: 043-3264122
Fax: 043-3264123

Ga hier maar eens heen, die hebben vast wel een knopje voor je (gratis)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

ik meende dat de bij de belcompany ook servicepoints hebben van ericsson, tenminste dat vertelde mijn huisgenoot mij. alleen niet op koopavond en zaterdag, misschien daar eens langs gaan?

Van klussen krijg je grijze haren

• Sheik
Dankje, ginz, ik werk hier om de hoek!! Ik ga eens erlangs, trouwens mocht het niet lukken....

Is er ook een mogelijkheid om tijdens een gesprek van volume te veranderen met het menu, of moet dat perse met dat knopje?

• Sheik
Trouwens, Phonehouse is ook geen SE Service Point meer sinds korte tijd. Net gebeld :(

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 13:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Deze dan?

Kreuze Telecomm Limburg
Australielaan 90
6192 AK BEEK LB
Telefoon: 043 - 358 57 60
Fax: 034 - 358 57 58

Of is dit te ver?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Sheik
Effe bellen

Ik ben van Maastricht en woon in Sittard, lekker kortbij dus ;)

Helaas, ook geen Service Centre...Car Audio Plus in Geleen wel, maar kan ik volgende week terugbellen, omdat ook zij niet meer zeker zijn of ze Service Centre mogen blijven.

Gaat lekker met Sony Ericsson in Limburg heb ik in de gaten :(

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
die van mij heb ik eind aug. gekocht en kwam vast te zitten in een menu (rode knopje
kon ik niet meer mee terug) dus ik d8 accu er af, ff resetten en werkt wel weer maar
nee... dood.... snik
wil me nokia terug ;8)7

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Ik hoop voor je dat het knopje(waar dus je plastic knopje meebeweegt) niet van je printplaatje af is, daar heb ik zoooon gedonder meegehad, was het ding zes week kwijt. Ben tegenwoordig heeel voorzichtig met het knopje. Als alleen het plasticje is afgeknapt is het beter.

no comment

• Sheik
Ik kan met een dun dingetje nog altijd m'n mechanisme bewegen, zodat ik kan scrollen etc. Alleen m'n grijs fuckknopje is dus afgebroken, gelukkig niets aan m'n foon, want dat doet het nog.

Weet iemand trouwens hoe ik tijdens een gesprek toch het volume kan aanpassen? Anders plak ik gewoon dat knopje erop, gebruik ik verder toch niet :P

• Sheik
Weet iemand bovestaande vraag? Mocht ik het volume toch kunnen aanpassen zonder dat knopje, dan ga ik vandaag nog een stevige tube Bisonkit halen om dat gat te dichten :)

• Martinus
Koop industriele secondelijm en maak het knopje weer vast(misschien tele even open halen) Maar dan heb je wel alle functionaliteit terug, of ga echt naar de winkel weet je zeker dat het goed zit/gaat, vooral als je nu nog garantie hebt, die vervalt bij smeren van bisonkit ;) natuurlijk.

no comment

• Sheik
Als ik het knopje vastmaak, hoe kan ik het dan nog bewegen? Het is een knopje dat je omhoog en omlaag moet schuiven.

• Martinus
Sheik schreef op 14 november 2002 @ 13:23:
Als ik het knopje vastmaak, hoe kan ik het dan nog bewegen? Het is een knopje dat je omhoog en omlaag moet schuiven.
dat snap ik,
maar dus even een nieuwe bestellen bij de winkel en als die binnen is laten maken lijkt me zo.
ps. ik weet natuurlijk ook niet hoe die precies naar de kl*te is.

no comment

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Ik hoorde van meerdere mensen dit probleem, Ik heb er nog geen last van gehad :)

w00t

Pagina: 1