[Winamp 2.xx] Add songs auto

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb een vraagje ik heb sindskort een winamp stream draaien, maar nu zit ik met het probleem dat ik iedere keer als ik liedjes download en in de playlist zet (om af te spelen) ze allemaal moet toevoegen. is hier een optie voor dat hij de *.mp3 files automatisch in de playlist erbij zet?
alvast bedankt gr daniel.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2002 09:25 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht in de Windows verkenner, selecteer de mp3, rechtsmuisklik en klik op "enqueue file"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:12

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

of, ga naar Preferences --> File types: "Enqueue as default action", om toevoegen aan de playlist ipv afspelen standaard te maken.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jah dat snap ik maar ik heb aan me server geen monitor hangen en dan moet ik via remote admin erin om dat te doen

heb nl deze situatie : x:\mp3 <-- mp3 schijf
alle kazaa (en andere programma's) zetten hun mp3tjes om de --> X:\mp3 schijf

en die x:\mp3 schijf van all die mp3tjes heb ik een playlist maar er komen er gemideld 100 per dag bij (als het ff meezit) en ik zou graag dat dit automatich wordt toegevoegd in winamp

en daarmee mijn stream uit te breiden.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2002 09:31 . Reden: uitbreiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing zou ik dat erg op prijs stelen ;) je kan me anderz ook mailen op d.egberts@538mail.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 20:55
Kun je geen programmaatje schrijven, dat bvb. om het half uur die map checkt, en dan een nieuwe m3u-playlist maakt. en die dan opstart? (Heb je wel het probleem dat het liedje dat dan aan het spelen was onderbroken wordt. Maar dat is op te lossen door dit programma bvb. Elke dag om 04.00 uur te runnen.)

Verder kun je ook eens op http://classic.winamp.com/ kijken of er geen plugins voor bestaan.
Pagina: 1