Toon posts:

Zeelandnet Datalimiet

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 512 abo bij zeelandnet met een limiet van 5000 mb per maand. Nou zat ik vorige maand(tot 10-11-2002) op meer dan 600% van mijn datalimiet, ergens in de 30000 mb was het. als je met meer dan 25% over je limiet gaat zouden ze je naar een hoger abo zetten. Zie hieronder de fair use policy:

Eenmaal een overschrijding < 25 % van uw limiet

U krijgt de eerste dag van uw volgende periode een e-mail waarin wordt aangegeven dat u in uw voorgaande periode de limiet behorend bij uw account heeft overschreden. In deze mail wordt u nogmaals gewezen op de FUP (Fair Use Policy). U heeft dan de mogelijkheid om op eigen gelegenheid uw account om te laten zetten naar een hoger abonnement met meer dataverkeer. Uw account wordt NIET door ZeelandNet gewijzigd.

Tweemaal een overschrijding < 25% van uw limiet binnen 3 periodes

U krijgt de eerste dag van uw volgende periode een e-mail waarin wordt aangegeven dat u in de voorafgaande periode wederom de limiet behorend bij uw account heeft overschreden. In deze mail wordt u nogmaals gewezen op de FUP (Fair Use Policy).
Binnen 10 dagen na ontvangst van deze mail kunt u nog via e-mail aangeven ondanks de herhaalde overschrijding van de limiet niet te willen wijzigen naar een hoger abonnement. Uw account wordt dan NIET door ZeelandNet gewijzigd in een hogere vorm. Voortaan (dus niet met terugwerkende kracht) wordt dan, als u boven uw maximum eigen verkeer komt, € 0,16 per MB berekend.
Reageert u niet binnen 10 dagen na ontvangst van deze mail, dan wordt uw account per eerste dag van de lopende periode omgezet naar het eerstvolgende hogere abonnement. (bij wijziging van uw abonnement gaat een nieuw jaarabonnement in, eventueel teveel geïncasseerde bedragen van een jaarbetaling worden met u verrekend via de factuurregels op uw PiP)

Een overschrijding in enige periode > 25%

U krijgt de eerste dag van uw volgende periode een e-mail waarin wordt aangegeven dat u in de voorafgaande periode de limiet behorend bij uw account met meer dan 25% heeft overschreden. In deze mail wordt u gewezen op de FUP (Fair Use Policy). Uw account wordt per eerste dag van de lopende periode omgezet naar het bij de mate van overschrijding passende hogere abonnement. (bij wijziging van uw abonnement gaat een nieuw jaarabonnement in, eventueel teveel geïncasseerde bedragen van een jaarbetaling worden met u verrekend via de factuurregels op uw PiP).

Dus ik dacht, nou krijg ik een 1024 abo, maar ik kijk gisteren, en ik heb nog steeds hetzelfde abonnement en heb verder geen berichten gehad dat ik naar een hoger abo moest.
Kan dat dat zeelandnet het toevallig niet gezien heeft bij mij? En is het verstandig om dat deze maand nog eens te doen? Ik dacht, als ze toch niks zeggen kan ik wel gewoon door gaan, maar ik ben bang dat ik opeens een bericht krijg dat ik die mbs moet betalen, en dan vind ik 25000 x 0,16 cent wel een redelijk groot bedragje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jou was, zou ik maar eens een belletje plegen om te vragen hoe de vork nu echt in de steel zit. Ik zou het risico namelijk niet willen lopen om zoveel geld ineens te betalen. Of zorg ervoor dat je je aan die datalimiet houdt.

offtopic:
Ziek man, 30.000 MB per maand????
Hoeveel HD's heb je en hoeveel cdr's verbruik je wel niet??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 09:24:
Als ik jou was, zou ik maar eens een belletje plegen om te vragen hoe de vork nu echt in de steel zit. Ik zou het risico namelijk niet willen lopen om zoveel geld ineens te betalen. Of zorg ervoor dat je je aan die datalimiet houdt.

offtopic:
Ziek man, 30.000 MB per maand????
Hoeveel HD's heb je en hoeveel cdr's verbruik je wel niet??? 8)7
In totaal 200Gb hd en heeel veel cdr's maar het zijn allemaal backuppen hoor ;)

Maar is er verder niemand hier die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Op de volgende abonnementen is de Fair Use Policy van toepassing:
Kabel 256K Gezin
Kabel 512K Community
Kabel 1024K Download
De ZeelandNet Fair Use Policy is niet van kracht bij zogenaamde “Limit abonnementen”
Kabel 512L Supersnel
Kabel 1024L Top abonnement

Ik wil een 512L Supersnelabonnement van € 30,- per maand
Ik wil een 512K Communityabonnement van € 56,22 per maand
Ik wil een 512K Communityabonnement van € 562,03 per jaar

http://www.zeelandnet.nl/kabel/index.php?page=11

wat heb je?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34
Bel ze eens op. Hoe moeten wij weten wat zeelandnet gaat doen :?

Ga er btw maar vanuit dat je dus wel die 25000 x 0.16 moet betalen. d emaand erna krijg je dan waarschijnlijk dat snellere abbo.

Dit topic is gesloten.