Koe draaien op meer machines en wat doe ik met een proxy.

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:34

winnie

de poes...

Topicstarter
Ik wil mijn koe op meer machines draaien. Ten eerste twee machines thuis, en verder nog één machine op het werk (die achter een proxy zit).
Hoe pak ik zoiets aan? Moet ik maar met meerdere emailadressen werken en evt een groep oprichten of kan het anders.
En waar moet ik voor die proxy rekenening mee houden (ik kan bijvoorbeeld vanaf die machien niet ftp'en, dus het zit redelijk dicht).

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:54
Je kan op alle machines gewoon onder een email adres werken. Voor vragen over proxies e.d. kan je het best [reclame modus] terecht op kanaal #DPC op de sorcery servers (IRC) [/stop reclame modus]

We spend our years as a tale that is told

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

[banner]
dpc.tweakers.net
[/banner]

LinkedIn WoT Cash Converter

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:34

winnie

de poes...

Topicstarter
ALs ik niet kan ftp'en, kan ik zeker niet irc'en. Dus hoe zit dat met die proxy?

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik weet niet precies hoe jou proxy werkt, maar bij ons op school hebben we een proxy waar alles dicht zit behalve poort 80.

doe het zo:

2-->6-->6 FireWall/Proxy protocol : 1
7 FireWall hostname : 192.168.1.1 {jullie proxy, als je het niet weet moet je bij Internet Explorer kijken}
8 FireWall port : 80

Nu moet je ook een keyserver instellen die HTTP ondersteunt, bijv. die van TwwT

2 Automatically select... : no
3 Keyserver hostname : 212.187.63.14
4 Keyserver port : 80

en klaar...
even uit de directory *.RC5 verwijderen en dan de client opnieuw opstarten... en duimen dat die loeit!!!

PS. Als ie begint te kraken, maar bij buffin = 0 en buffout = 0 dan is die random aan het kraken en dat is FOUT!

suc6

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.