kheb last van een wat vervelend probleem. Ik draai de dedicated linux server met een aantal instanties. een ctf, dm en bombing run server. Om dit goed te draaien heb ik moeten uitwijken naar ip aliassen. Itt classic ut kan ut2k3 niet op 1 ip draaien. Vervolgens start ik de servers met -multihome=x.y.z.a in de commandline.
Dit draait prachtig. Echter... ze verschijnen niet in the in game browser. Zodra ik een server zonder multihome optie start zie ik ze wel aldaar. De servers zijn wel te zien via een handmatig toevoeging aan de favorite pagina van de in game browser. Het lijkt erop dat de server niet meer broadcast zodra de multihome optie gebruikt wordt.
Op de diverse forums heb ik meerdere mensen gevonden die dit probleem hebben, maar niemand die een oplossing weet. Mijn hoop is nu gericht op got
Dus... heeft iemand enig id hoe ik mijn servers wel in de in game browser te zien krijg. Het gaat overigens om lan servers en geen internet.
Dit draait prachtig. Echter... ze verschijnen niet in the in game browser. Zodra ik een server zonder multihome optie start zie ik ze wel aldaar. De servers zijn wel te zien via een handmatig toevoeging aan de favorite pagina van de in game browser. Het lijkt erop dat de server niet meer broadcast zodra de multihome optie gebruikt wordt.
Op de diverse forums heb ik meerdere mensen gevonden die dit probleem hebben, maar niemand die een oplossing weet. Mijn hoop is nu gericht op got
If it's just us, it seems like an awful waste of space