Toon posts:

Virus...weten jullie er iets meer van

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo als ik achter mij computer zit dan wordt er ook altijd gewaarschuwdt voor een virus.Nou heb ik een vraag een virus wordt tie nou met een behulp van een progamma gemaakt zo ja welke,weten jullie met welke prog er mee gemaakt wordt ik heb na alle tips geluisterdt en ik bedank jullie maarn ik heb alles afgezocht maar kan niet vinden.Weten jullie er iets meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

zucht

http://www.watbenjedan.com/

edit:
phoe, blij dat ik dit gekkenhuis ff kan verlaten, kvoel me net Yossarian

Sterkte guys :)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

hoe een beginpost maken :|

En Halooo, lees ook eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

En als je de FAQs van Jaymz (The FAQman) gelezen had, wist je dat dit illegaals is: Zie ook deze link: Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Misschien kan je beter dit doorlezen ipv zomaar een nieuw topic openen. Topics worden namelijk voor een reden gesloten. Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:25

Jaymz

Keep on moving !

Laatste goeie tip: => www.beginnersweb.nl <=

Hun doelgroep past wat beter bij jouw wensen aan dan Gathering of Tweakers.net

Dit topic is gesloten.